Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

مقایسه سرعت خودروهای نیسان GT-R، آئودی RS7 و مرسدس E63! (ویدئوی اختصاصی)

بسیاری از اوقات شده که در خیابان‌ها دیده‌ایم که چند ماشین با هم کورس گذاشته‌اند و در حال رقابت هستند ولی دیدن رقابت سرعت سه خودروی سدان لوکس مانند مرسدس AMG E63 S، نیسان GT-R و آئودی RS7 جذابیت خاص خود را دارد. در بین این سه خودرو مرسدس با داشتن ۶۰۳ اسب بخار قوی‌ترین قدرت خروجی دارد که نشان از سرعت بالای آن دارد ولی باید منتظر مسابقه ماند و دید کدامیک از خودروهای مذکور می‌تواند برنده این مسابقه سرعت شود؟!

خودروی مرسدس بنز AMG E63 S مجهز به پیشرانه ۸ سیلندری دو توربو است که می‌تواند ۶۰۳ اسب بخار و ۶۲۷ پوند بر فوت  حداکثر گشتاور داشته باشد. شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن تنها برابر ۳.۴ ثانیه تعیین شده و قیمتی معادل ۸۸ هزار و ۵۰۰ پوند دارد. از سوی دیگر خودروی آئودی RS7 با موتور ۸ سیلندر دارای ۵۹۷ اسب بخار قدرت و ۵۵۳ پوند بر فوت حداکثر گشتاور است که می‌تواند در ۳.۷ ثانیه سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و قیمتی حدود ۹۴ هزار پوند دارد. در نهایت خودروی ژاپنی نیسان GT-R با پیشرانه ۶ سیلندری دو توربو معادل ۵۶۲ اسب بخار و ۴۷۰ پوند بر فوت حداکثر گشتاور دارد  و در ۲.۹ ثانیه می‌تواند شتاب خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند. حدود قیمت این خودرو در بازار اروپا برابر ۸۳ هزار پوند تعیین شده است.

در این مسابقه شتاب اولیه مرسدس بهتر از دو خودروی دیگر است ولی در نهایت می‌بینیم که نیسان می‌تواند شتاب خود را افزایش دهد و زودتر از دیگر رقبا از خط پایان بگذرد، بعد از برند نیسان GT-R، مرسدس لوکس می‌تواند جایگاه دوم سرعت را بدست بگیرد و در آخر با وجود اینکه آئودی قیمت زیادتری دارد؛ در رتبه سوم قرار می‌گیرد. با توجه به مشخصات گفته شده می‌توان نتیجه گرفت پیشرانه و قدرت خروجی خودرو زیاد در شتاب آن تاثیری ندارد.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا مسابقه سرعت سه خودروی سدان نیسان GT-R، مرسدس E63 و آئودی RS7 را ببینید!

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.