Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

رونمایی از بى واى دى اس ٧ توسط شرکت کارمانیا در نمایشگاه بین المللی خودروی تهران!

یکی از برترین غرفه‌های دومین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران، مربوط به شرکت کارمانیا و برند چینی بی وای دی است. پیرامون همین موضوع، این شرکت خودروسازى به عنوان شریک تجارى بى واى دى در ایران از جدیدترین کراس اوور این برند چینى براى عرضه در بازار ایران رونمایى کرد.

روز گذشته با حضور خبرنگاران و مدیران شرکت کارمانیا S7 حضور رسمى خود را در بازار ایران اعلام کرد. پویا سالارى مدیر عامل خودروسازى کارمانیا در جمع اصحاب رسانه اعلام کرد که در صورت ثبات شرایط فعلى، بى واى دى S7 از شهریور ماه سال آینده با قیمت ١٢٩ میلیون تومان به بازار ایران مى‌آید.

کارمانیا قرار است S7 را به خط تولید خود در بم بیاورد و داخلى سازى آن را با ٢٠ درصد آغاز نماید. بى واى دى S7 پلتفرمى مشابه به S6 دارد ولى از نظر طراحى ظاهرى و بسیارى از مشخصات تفاوت فاحشى با S6 دارد. S7به پیشرانه‌ ٢ لیترى توربو یا قدرتی برابر با٢٠۳ اسب بخار مجهز بوده و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک قدرت تولیدی را به چرخ‌هاى جلو منتقل مى کند. این کراس اوور چینى در نسخه فول هفت صندلى به بازار ایران مى‌آید.

همچنین امکاناتى که در این خودرو تعبیه شده است و می‌توان ازآن‌ها نام برد شامل کروز کنترل، استارت دکمه اى، ۶ کیسه هوا، سیستم کنترل پایدارى، دى لایت، صندلى برقى، مانیتور بزرگ، درب صندوق عقب برقى، لستارت از روى سوئیچ، سیستم تهویه دوگانه، تودوزى چرم، سنسور پارک جلو و عقب، آیینه هاى تاشو برقى، دوربین ٣۶٠ درجه و… است.

بدون شک در صورت ثابت بودن شرایط، S7 مى‌تواند فروش بهترى را نسبت به رقباى هم قیمت و هم رده تجربه کند. غرفه خودروسازى کارمانیا در سالن A4 شهر آفتاب واقع شده است که بازدید کنندگان مى‌توانند ازF3، S6، S7، سانگ و T50 … بازدید نمایند.

2 دیدگاه
  1. محمد می گوید

    ۱۳۰ میلیون واسه ماشین چینی که افت قیمت شدید داره . خدمات پس از فروش ضعیف داره و کیفیت ساخت پایین به نظر من زیاده.
    ولی آپشن خوبی داره که همه ماشینهای چینی دارن 😐

  2. ارتان می گوید

    خیلی خوب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.