مکمل بنزین
نمایشگاه خودرو

رونمایی از سوناتا ال اف ٢٠١٨ هيبريدى در نمایشگاه خودروی تهران!

بی‌شک، پرفروش‌ترین برند خارجی در بازار خودروی ایران، برند کره‌ای هیوندای است. این خودروساز کره‌ای در مدت زمان حضور خود در ایران از سال‌های دور تا به امروز، همواره موفق به ثبت فروشی خوب برای محصولات خود شده و در سالیان اخیر با افزایش قیمت ناگهانی خودروهای وارداتی و نبود رقیبی مناسب، تبدیل به نخستین برند خارجی پرفروش در بازار داخلی کشور شده است.

حال این برند در دومین دوره از نمایشگاه بین المللی خودروی تهران با همکاری شرکت پاکرو که به عنوان نماینده رسمی هیوندای در عرضه محصولات برقی و هیبریدی در ایران شناخته می‌شود، یکی از جدیدترین محصولات خود را با نام هیوندای سوناتا ال اف هیبریدی مدل 2018 معرفی کرده است.

اين خودرو را مى‌توان نسخه فيس ليفت سوناتا ال اف دانست كه جذابيت ظاهرى آن بيشتر شده و حس اسپرت بهترى در آن ديده مى‌شود. پيشرانه اين خودرو همچنان ٢ ليترى تنفس طبيعى و موتور برقى است كه با اصلاحات انجام شده نسبت به مدل قبلى، ٠.٣ ليتر به ازاى هر ١٠٠ كيلومتر كمتر بنزين مى‌سوزاند.

اين خودرو از نظر امكانات رفاهی در سطح بهتری قرار دارد و تا حدى رقابتى‌تر به بازار كشور عرضه مى‌شود. پيش از نوسان‌هاى بازار ارز و توقف ثبت سفارش شركت پاكرو قيمت اين خودرو را نزديك به ٢٠٠ ميليون تومان اعلام كرده بود. در صورت باز شدن ثبت سفارش از زمستان امسال همزمان با بازار جهانى مى‌توانيم شاهد تردد سوناتا ال اف ٢٠١٨ در جاده هاى كشور باشيم. لازم به ذکر است به اعتقاد کارشناسان، ارزش خرید این خودرو نسبت به سایر رقبا در این بازه بیشتر بوده و در صورت انتخاب آن، خریداران و مشتریان خودرویی کم مصرف و پاک را در اختیار خواهند داشت.

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا