مکمل بنزین
نمایشگاه خودرو

رونمایی شركت نگين خودرو از مگان جديد در نمایشگاه خودروی تهران!

بی‌شک، رنو مگان یکی از محبوب‌ترین و باکیفیت ترین محصولات این شرکت فرانسوی در ایران بوده است، خودرویی که همواره خریداران آن از استهلاک کم و کیفیت آن صحبت می‌کنند. حال پس از چند سال، نگین خودرو که به عنوان نماینده رسمی رنو در ایران شناخته می‌شود، قصد دارد مگان جدید را به بازار ایران بیاورد و توسط این خودرو، خریداران و مشتریان بیشتری را به خود جذب کند.

پیرامون این خبر، در دومین نمایشگاه خودروی تهران، رنو مگان جدید به خبرنگران، کارشناسان و عموم مردم معرفی شد. لازم به ذکر است، خودروهاى موجود در نمايشگاه به صورت نمونه در غرفه رنو حضور دارند و نسخه بازار ايران با خودروهاى ذكر شده متفاوت است.

حال با توجه به خبرهاى رسيده، رنو مگان نسل جديد به صورت صندوق دار و با پيشرانه ١.٢ ليترى توربو به بازار عرضه مى‌شود. موتور اين خودرو توانی برابر با ١٢٠ تا ١٣٠ اسب بخار(با توجه به سفارش هر كشور) و گشتاور ١٩٠ نيوتن متر را توليد مى‌كند كه اين قدرت توسط يك گيربكس ٧ دنده دو كلاچه به چرخ‌هاى جلو منتقل خواهد شد.

مگان جديد در بازار ايران به امكاناتى نظير ٦ كيسه هوا، سقف نيمه پانوراميك، سنسور نور، سنسور باران، گرم كن صندلى هاى جلو، سيستم R-Link، اتوپارك، تودوزى چرم، استارت دكمه‌اى، فرمان برقى، كروزكنترل و محدود كننده سرعت، دوربين دنده عقب و… مجهز است.

مگان جديد قرار است كه از شهريور ماه ١٣٩٧ وارد بازار كشور شود و در صورت ثابت بودن شرايط واردات قيمتى حدود ١٤٠ تا ١٦٠ ميليون تومان را به خود اختصاص دهد.

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا