مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

فولکس واگن پاسات 2016 معرفی شد: سدان خوش قیمت آلمانی

فولکس واگن در یک مراسم ویژه در نیویورک، از فیس‌لیفت پاسات برای سال ۲۰۱۶ رونمایی کرد. این مدل جدید، هم در داخل و هم در خارج تغییراتی داشته و تکنولوژی‌های جدیدی نیز به مدل ۲۰۱۶ اضافه شده‌اند.

2016-volkswagen-passat-1_653

بزرگ‌ترین تولید کننده خودرو در جهان اعلام کرده که تمامی پنل‌های سقف، در‌ها و کنار خودرو جدید هستند. به سراغ تغییرات ظاهری می‌رویم. در قسمت جلو، چراغ‌های پویاتر و جذاب‌تری در امتداد خط جلوپنجره، جایگزین مدل‌های قبل شده‌اند تا با زبان طراحی جدید فولکس واگن هماهنگی بیش‌تری ایجاد شود. جلوپنجره نیز با سه نوار کرومی، چهره‌ای جدید دارد که در کنار ورودی‌های هوا، هماهنگی خاصی بین قطعات قسمت جلو ایجاده شده است. در قسمت عقب نیز چراغ‌ها به‌روز رسانی شده‌اند و در صندوق عقب طراحی تازه‌ای به خود گرفته است.

2016-volkswagen-passat-11_653

اگر طراحی پاسات هنوز به نظرتان جذاب نیست و کمی چاشنی اسپرت را می خواهید، فولکس واگن پک R-line را در نظر گرفته است. مشتریان در صورت انتخاب این بسته، سپر جلوی ویژه‌ای را به ماشین‌شان اضافه خواهند کرد که در قسمت‌هایی نیز به رنگ سیاه در آمده و جذابیت خاصی به خودرو خواهد بخشید. نوار کناری، دیفیوزر با طراحی جدید و رینگ‌های ۱۹ اینچی نیز از جمله ویژگی‌هایی هستند که در این بسته به مشتریان ارایه می‌شود.

2016-volkswagen-passat-28_653

در داخل کابین، فرمان جدید، نشانگرهای سرعت با طراحی زیباتر و کنسول میانی با طراحی تخت‌تر به عنوان تغییراتی جدید، خودنمایی می‌کنند. همچنین پاسات ۲۰۱۶ به سیستم سرگرمی MIB II فولکس واگن مجهز شده که از اندروید اتو و اپل کارپلی نیز پشتیبانی می‌کند.

2016-volkswagen-passat-29_653

کمپانی آلمانی این سدان را به سیستم ترمزگیری پس از تصادف نیز مجهز کرده که در صورت بروز حادثه، ترمزگیری را به صورت خودکار انجام می‌دهد تا از خسارات ثانویه جلوگیری کند. دوربین دید عقب، کروزکنترل منطبق، سیستم هشدار تصادف، ترمزگیری در شرایط اضطراری و سیستم هشدار عبور از خط از جمله تکنولوژی‌های ایمنی دیگر پاسات به شمار می‌آیند.

2016-volkswagen-passat-30_653

انتخاب‌های زیر کاپوت نیز متنوع هستند. موتور ۱.۸ لیتری ۴ سیلندر TSI با توربوشارژر و پاشش مستقیم سوخت، موتور ۳.۶ لیتری VR6 با قدرت ۲۸۰ اسب بخار و موتور ۲ لیتری TDI دیزلی توربوشارژی، انتخاب‌هایی هستند که پیش روی مشتری قرار می‌گیرند.

2016-volkswagen-passat-19_653

برای موتور 1.8 لیتری می‌توان گیربکس ۸ سرعته دستی و یا اتوماتیک را سفارش داد ولی موتور VR6 تنها به گیربکس دوکلاچه می‌تواند نیرو بدهد و انتخاب دیگری برای خریداران ماشین با این موتور وجود ندارد.

فولکس واگن در انتهای سال جاری میلادی فروش پاسات 2016 را آغاز خواهد کرد و شروع قیمت آن نیز از ۲۲۴۴۰ دلار است.

منبع: leftlanenews

مهدی مهدیخانی

علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و به خصوص خودروها. امیدوارم از مطالب چرخان لذت ببرید.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. بزرگترین خودروساز آلمانه….نه جهان…
    تویوتا بزرگترین در جهانه…

    1. مجموعه خودروسازی فولکس واگن، زیر مجموعه‌هایی چون پورشه، آئودی، بنتلی و… را دارد و منظور متن، کل این مجموعه است

    2. دوست عزیز انگار خبر نداری که چند روز پیش اخبار اعلام کرد که فولکس واگن تونست از تویوتا پیشی بگیره و در مقام بزرگترین خودروساز جهان قرار بگیره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا