Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

SUV فوق‌العاده زیبای کمپانی فاو با نام سنیا R9 فاو

اسپای شات‌های منتشر شده، SUV جدید سنیا ار9 فاو (FAW Senya R9) را در حال تست در چین نشان می‌دهد که با رنگ طلایی و پنجره مشبک نقرهای براق خود، بسیار زیبا و دلچسب به نظر میرسد. این SUV جمع و جور، ماه می آینده به بازار چین عرضه خواهد شد.

سنیا ار9 در جایگاهی بالاتر از سنیا ار 7 قرار دارد. برند سنیا که به عنوان Xenia نیز شناخته می‌شود، برندی تحت مجموعه First Auto Works (فاو) است و خودروهای تولید شده تحت این برند توسط FAW-Jilin، یکی از شرکتهای فرعی فاو در استان جیلین تولید می‌شوند.

فضای داخلی سنیا ار9 بسیار شبیه به سنیا ار7 است و هر دو نیز از موتورهای مشابه 1.6 لیتری با توان 116 اسب بخار و موتور توربوشارژر 1.5 لیتری با توان 150 اسب بخار بهره می‎برند و هر دوی آنها به یک گیربکس دستی 5 سرعته و گیربکس اتوماتیک شش سرعته مجهز هستند. قیمت این دو خودرو نیز در محدوده 80 تا 120 هزار یوآن قرار دارد

در قسمت عقب خودرو، لوگوی بزرگ فاو، چراغ‌های گرد مد روز و تیپ‌های یکپارچه ظریف به چشم می‌خورد. برند سنیا بیشتر در شهرهای رده دوم و سوم چین قابل مشاهده است بنابراین ما شاهد حضور این خودروی فوق‌العاده در پکن نخواهیم بود.

2 دیدگاه
  1. ///mahdispd می گوید

    یه اسباب بازیه دیگه

  2. رضا می گوید

    حتی متوسط هم نبود چه برسه به فوق العاده زیبااااااااااا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.