Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

قیمت خودروهای هاوال H2 و H6 توسط بهمن موتور برای بازار ایران اعلام شد

شرکت بهمن خودرو، با عرضه محصولات هاوال، حضور فعالی در دومین دوره از نمایشگاه خودروی تهران داشت. این کمپانی چینی که توانسته به موفقیت‌های زیادی در بازار کشور خودش دست پیدا کند، با ۳ شاسی بلند شهری در نمایشگاه حضور داشت که یک نگاه کوتاه به خودروهای این شرکت، نشان از کیفیت بالا و پختگی در طراحی آن‌ها دارد.

در طی  مصاحبه‌ای که با حمیدرضا داودزاده، مدیر عامل بهمن خودرو در این نمایشگاه داشتیم، وی اعلام کرد که قراردادهای مربوط به تولید هاوال اچ2 و هاوال اچ6 بسته شده و برای مدل بزرگ‌تر یعنی هاوال اچ9 مشغول مذاکره هستیم.

قیمت هاوال اچ2 و هاوال اچ6

داود زاده، درباره قیمت‌های این دو خودرو گفت: تلاش ما بر این است که هاوال اچ2 را با بهایی کم‌تر از 90 میلیون تومان و هاوال اچ6 را با قیمتی کم‌تر از 120 میلیون تومان عرضه کنیم.

آپدیت خبر: قیمت قطعی هاوال H2 برای اردیبهشت ۱۳۹۷ مبلغ 95 میلیون 890 هزار تومان اعلام شد

با توجه به صحبت‌های فوق و نگاهی به رقبای این کراس اورها، متوجه می‌شویم که اگر بهمن خودرو بتواند همین بهای اعلامی را در محصولات نهایی خود حفظ کند، بی‌تردید سهم خوبی را از بازار کسب کرده و با توجه به ارزشمندی و توانمندی این محصولات هاوال، مشتریان زیادی به سمت آن‌ها جذب خواهند شد.

هاوال H2 با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ عرضه می‌شود که می‌تواند قدرت ۱۴۸ اسب بخاری و گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر را به ثبت برساند. این محصول همراه با یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۶ سرعته اتوماتیک وارد بازار شده و در هر دو مدل تک و دو دیفرانسیل به احتمال زیاد ارایه خواهد شد.

دیگر محصول بهمن خودرویعنی هاوال H6 مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتری توربو بوده که می‌تواند ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۳۱۵ نیوتن متر گشتار تولید کند. گیربکس در نظر گرفته شده برای H6 یک نمونه ۶ سرعته دو کلاچه است که قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

درباره رقبای این خودروها در بازار ایران بایستی به جک S5 و هایما S7 در رده قیمتی هاوال H2 و تیگو 7 و سانگ یانگ تیوولی برای هاوال H6 اشاره کرد که با توجه به مشخصات محصولات هاوال، در صورت حفظ قیمت‌های اعلام شده توسط مدیرعامل بهمن خودرو، بی‌تردید شرایط بسیار سختی را برای رقبایش ایجاد خواهد کرد.

در پایان شما را به تماشای ویدئوی اختصاصی چرخان از محصولات هاوال در نمایشگاه خودروی تهران دعوت می‌کنیم.

به سوپر گروه هاوال H2 در تلگرام ملحق شوید

24 دیدگاه
  1. شمس می گوید

    هاوال H6 مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتری توربو بوده که می‌تواند ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۳۱۵ نیوتن متر گشتار تولید کند. گیربکس در نظر گرفته شده برای H6 یک نمونه ۷ سرعته دو کلاچه است که قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. همچنین وزن خودرو ۱۷۲۵ کیلوگرم می باشد.

  2. محسن می گوید

    سلام هاوال اچ۶ دودیفرانسیل هست؟ چهارچرخ محرکه؟

  3. محسن می گوید

    اگه هاوال اچ۲ صندلیهاش برقی باشه مطمعنا ازرقباش پیشی میگیره

  4. پیام می گوید

    واقعا اگه اینجور که گفتن زیر ۱۲۰ باشه جک امسال جک با خاک یکسان میکنه

  5. پیام می گوید

    اگه رو حذفشان باشند سر قیمت و از ماست های که نزدن که بعید میدونم بمونه…واقعا عالیه من منتظر اومدن این ماشینم

  6. پیام می گوید

    ببخشید رو حرفشون و از آمدن هاش نه دزدن خوبه اگه …………..

    1. علیمردانی می گوید

      هاوال هنوز نیومده تو بازار ایران و جوابشو پس نداده، تعریف کردن از اون اشتباهه. باید صبر کرد و دید! به علاوه با این اوضاع چندتا نمایندگی خدماتش میتونه ۷ سال خدماتش رو ساپورت کنه! فکر نکنم

  7. میلاد می گوید

    اگر قصدی بدن با شرایط خوب و سود پایین حتما خوب فروش میکنه

    1. ناشناس می گوید

      قسطی نه قصدی !

  8. سید محمد علی می گوید

    h6 ثبت نام داره
    من دنبال یه ماشین قوی تر از h2 هستم
    کسی اطلاع داره

    1. ناشناس می گوید

      سه چرخه من

  9. ناشناس می گوید

    عکسش با قیافه واقعیش خیلی فرق داره . و وقتی مستقیم دیدمش خیلی ازش بدم اومد و بدون سوال فروشگاه رو ترک کردم . و اومدم نظر بدم. دیگه قیمتشم که فوق العاده بیخوده ….

  10. میلاد می گوید

    آخه اینم ماشین شد، اینها که نه نمایندگی درست حسابی واسه خدمات مثلا ۷ ساله دارند نه خود ماشین با مصرف سوخت بالا و صدای موتور تو کابین ماشین خوبی هست. اینم یه برند دیگه که با تولید کمتر از هزار دستگاه به تاریخ می‌پیونده

  11. علیمردانی می گوید

    هاوال هنوز نیومده تو بازار ایران و جوابشو پس نداده، تعریف کردن از اون اشتباهه. باید صبر کرد و دید! به علاوه با این اوضاع چندتا نمایندگی خدماتش میتونه ۷ سال خدماتش رو ساپورت کنه! فکر نکنم

  12. هرمز قاسمی نژاد عبدلملکی می گوید

    ما که الان هاوال داریم از کیفیت اون راضی هستیم و جادار و راحت هست

  13. نیاز می گوید

    سلام
    هاول اچ ۹ تو ایران هست یا نه؟

  14. ناشناس می گوید

    سلام به همگی به نظر من هایماS5 و S7 باکیفیت ترهستش

  15. مصطفي می گوید

    من زمانی که بچه بودم ، هرکسی ماشین ژاپنی سوار میشد به ی چشم ریگه نگاهش میکردن ، و جزء طبقه ضعیف بحساب می آمد . اون موقع ماشین ژاپنی حکم ماشین چینی فعلی را داشت ، ولی خوب بعد از سالها میبینید که برای خودش صاحب نام شده .
    اگه ماشین های چینی علاوه بر ظاهر زیباشون باطننشو ن را هم درست کار کنند ، بزودی تمام بازار دنیا را تصاحب میکنند
    البته باید این را هم بگم که ماشین چینی فقط در ایران و کشور های بلوک شرق طرفدار داره

  16. حامد می گوید

    سلام.ماشین زیباییه.

  17. محمود می گوید

    کلا از اسم چینی که روی هر چی باشه نفرت دارم چه برسه به ماشینهای بدرد نخورشون

  18. ناشناس می گوید

    سلام من چهار سال ذارم از هاوال h6 استفاده میکنم ماشین فوق العاده ای هست با اینکه قبلا سانتافه داشتم اما تا الان از این یکی راضیترم

  19. ناشناس می گوید

    من h6دارم و چهار سال دارم ازش استفاده میکنم ماشین بسیار نرم و راحتیه وسربالا هم مشکلی نداشته وتا حالا کوچکترین اذیتی هم نکرده قبلا که زانتیا داشتم ماشین بسیار پر خرج و قابل قیاس با هاوال h6 نیست حتی نرمی

  20. همتی می گوید

    قیمت هاوال الان چقدره تقریبا؟
    آخرین بار که چک کردم ۱۶۰ میلیون رو هم رد کرده بود.

  21. حاج رضا بوربوری می گوید

    سلام بچه ها من هاوال h2دارم مدت دو سال است که سوار میشم واقعاً ماشین فوق‌العاده ای است سواری نرم و بسیار لذت بخش است مصرف سوخت ش هم زیاد نیست خیلی ازش راضیم بخرید پشیمون نمیشی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.