مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبرداخلی

مدیرعامل سایپا: دیگر هیچ محصولی بدون تست ایمنی وارد بازار نخواهد شد!

همواره ایمنی محصولات تولید شده در داخل کشور توسط خودروسازان دولتی، موضوعی بسیار مهم و حاشیه ساز بوده است و طبق آمار بیشترین مجروحان و تلفات مربوط به خودروهای تولید شده توسط دو خودوروساز بزرگ کشور است. حال طبق اخبار جدید که منشتر شده است مدیر عامل شرکت خودرو سازی سایپا اعلام کرده است که دیگر هیچ محصول تولیدی بدون انجام تست‌های ایمنی و کیفی وارد بازار کشور نخواهند شد.

به نقل از رسانه‌های دیداری، محسن جهرودی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد که تولیدات این شرکت در سالیان گذشته دارای ایمنی بهتری شده‌اند و تست‌های کمی و کیفی را طبق استاندارد‌های لازم توسط کارشناسان و بازرسان طی کرده‌اند. این شخص همچنان به مسائل دیگری پیرامون کیفیت ساخت محصولات اشاره کرد و گفت سیاست جدید گروه خودروسازی سایپا مبنی بر تست و بررسی چند مرحله‌ای بر روی خودروهای تولیدی بوده و ما نمی‌توانیم خودرویی را بدون دریافت استانداردهای لازم به دست مشتریان برسانیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه صحبت‌های خود با بیان این موضوع که همواره قطعه سازان مهم‌ترین نقش را در ساخت یک خودروی با کیفیت بازی می‌کنند، گفت : بی‌شک، ساخت و عرضه نهایی یک خودرو می‌بایست مرحله‌ای طی شود و نمی‌توان به‌صورت تک مرحله‌ای و بدون بررسی‌های چند گانه محصول پایانی را برای فروش در بازار آماده ساخت.

 

 

 همچین مدتی قبل، معاون بازاریابی و فروش شرکت خودروسازی سایپا پیرامون میزان تیراژ این شرکت، این‌گونه گفت که از آغاز فرودین سال جاری لغایت مرداد ماه، 224 هزار مشتری جدید برای خودروهای سواری این شرکت ثبت نام نموده‌اند که 168 هزار نفر مورد خودروهای خود را از محصولات سایپا انتخاب کرده و دیگر نفرات انتخاب خود را مابین دیگر محصولات تولید شده توسط زیر مجموعه‌های این گروه خودروسازی انجام داده‌اند.

 

 

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا