Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

گزارش اختصاصی چرخان از غرفه لوکسژن در نمایشگاه خودروی تهران + تصاویر

دومین دوره نمایشگاه خودروی تهران با تمامی حواشی پیش آماده قبل از آغاز رسمی، بالاخره در تاریخ 6 آذرماه سال جاری به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده و در تاریخ 10 آذرماه به کار خود پایان داد. در این نمایشگاه که بیشتر به نمایشگاه خودروهای چینی شبیه بود، خودروهای گوناگونی رونمایی شدند و شرکت‌های حاضر جدیدترین محصولات خود را به خریداران احتمالی و علاقمندان معرفی کردند.

در این میان برند تایوانی لوکسژن که جزء جدیدترین شرکت‌های وارد شده به بازار داخلی کشور است از چندین محصول خود به صورت رسمی رونمایی کرد که برخلاف تصورات از اکثر شرکت‌های چینی موجود، تولیدات این شرکت تایوانی با کیفیت‌تر بوده‌اند.

در این گزارش به معرفی مدل‌های موجود این شرکت در این رویداد بین المللی می‌پردازیم. شرکت آرمان موتور کویر نماینده رسمی و شریک تجاری لوکسژن در ایران بوده و وظیفه واردات و خدمات دهی به محصولات این شرکت را دارا خواهد بود.

1-سدان خانوادگی S3

یکی از اولین محصولاتی که در غرفه لوکسژن توجه علاقمندان را به خود جلب کرد، سدان  S3 بود. این خودرو در کلاس خودروهای سدان ‌متوسط شهری قرار گرفته و نسبت به سایر رقبا در این رده از چهره‌ای نسبتا جذاب‌تر برخوردار است. S3 از نمای بیرونی دارای طراحی به‌روز و جوان‌پسندی بوده که در این رده با توجه به حدود قیمت اعلامی، می‌توان آن را یک انتخاب معقول قلمداد کرد.

زیرا این خودرو در رده مدل‌هایی همچون سراتو و النترا قرار می‌گیرد، اما با قیمتی کمتر! S3 دارای یک پیشرانه تنفس طبیعی و ۴ سیلندر با حجمی برابر با ۱۵۵۶ سی‌سی و ۱۶ سوپاپ بوده که قادر به تولید حداکثر قدرت ۱۱۶ اسب‌بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتون‌متر است. حال با توجه به گفته های مسئولان این برند، S3 با قیمتی کمتر از 100 میلیون تومان و آپشن های رفاهی معقول به بازار ایران عرضه خواهد شد.

 

 

2- ون M7

از دیگر محصولات این برند تایوانی که در نمایشگاه خودروی تهران به همگان معرفی شد، ون m7 بوده است. این خودرو در مرحله دوم ورود این شرکت به ایران عرضه خواهد شد و فعلا برنامه خاصی برای فروش آن در بازار داخلی کشور در نظر گرفته نشده است.

اما در صورت فروش قطعی این محصول به مشتریان ایرانی، ما شاهد حضور یک ون با‌کیفیت در کنار آپشن‌های رفاهی فراوان در سطح خیابان های کشور خواهیم بود که با توجه به قیمت گذاری نسبتا درست و هدفمند این شرکت و علاقه ایرانیان به خودروهای بزرگ و جادار، بدیهی است که این محصول از فروش خوبی برخوردار شود. لازم به ذکر است، این خودرو دارای یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ بوده که قادر است قدرتی برابر با 170 اسب بخار و 256 نیوتن متر گشتاور را تولید کند.

 

3-شاسی بلند U7

یکی دیگر از محصولات خاص این شرکت تایوانی در نمایشگاه خودروی تهران، شاسی بلند لوکس این برند یعنی U7 eco hyper بوده است. اما به دلیل عرضه مدل 2018 این محصول در سال ِآینده میلادی و ایجاد تغییرات گسترده در آن، مدل معرفی شده نمایشگاه فقط جنبه تبلیغاتی داشته و برنامه فروش آن در ایران هنوز مشخص نشده است.

با توجه به گفته های مدیران این شرکت، U7 جدید در سال آینده در ایران نیز رونمایی شده و فروش آن آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است این خودروی موجود در نمایشگاه امسال یک محصول هایبرید بوده وشامل یک موتور بنزینی توربوشارژ و چندین مولد الکتریکی می‌شود.

 

 

4-کراس اوور U6

از دیگر محصولات معرفی شده توسط این برند در دومین دوره نمایشگاه خودروی تهران، کراس اوور U6 بوده است. این محصول همانند سدان S3 در مرحله اول فروش برای بازار خودرویی ایران در نظر گرفته شده و با توجه به امکانات رفاهی بسیار و کیفیت ساخت بالا و قیمتی مابین 120 الی 150 میلیون تومان، می‌توان فروش بسیار خوبی را در صورت تبلیغات مناسب و آگاهی خریداران از این خودرو و برند، برای این محصول پیش بینی کرد.

لازم به ذکر است، این کراس اوور جذاب از یک پیشرانه 4 سیلندر خطی 1.8 لیتری توروبوشارژ استفاده می‌کند که قادر به تولید حداکثر قدرتی برابر با 177 اسب بخار و حداکثر گشتاور 256 نیوتن متر است. همچنین این خودرو مجهز به سیستم مولتی مدیا HTC نیز بوده که قادر است سیستم‌هایی نظیر دوربین 360 درجه، فرمان پذیری صوتی، فناوری هوشمند پخش تصاویر از زوایا و نقطه کور را در صفحه نمایش بزرگ وسط داشبورد میانی به نمایش گذارد.

 

5-کراس اوور U5

و سرانجام اخرین محصول این شرکت که در نمایشگاه خودروی تهران به نمایش در آمد، کراس اوور U5 بوده است، اما با این تفاوت که این خودرو دارای ظاهری بروزتر و به‌اعتقاد کارشناسان جوان پسندانه‌تری است که می‌تواند در قشر جوان جامعه مشتریان زیادی را به خود جلب نماید.

این محصول از یک پیشرانه تنفس طبیعی 1.6 لیتری چهار سیلندر بنزینی مجهز به یک جعبه دنده اتوماتیک CVT بهره می‌برد که قادر است قدرتی برابر با 124 اسب بخار و گشتاوری برابر با 153 نیوتن متر را تولید کند. همچنین قیمت این خودرو هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است و فروش آن در بازار ایران پس از مدل های S3 و U6 آغاز خواهد شد. اما قیمت حدودی آن در بازار داخلی کشور مابین 110 الی 130 میلیون تومان پیش بینی می‌شود.

 

.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.