مکمل بنزین
نمایشگاه خودروگزارشبرگزیده‌ها

گزارش اختصاصی چرخان از خودروهای بیسو و هاتای در نمایشگاه تهران + ویدیو

در نمایشگاه بین المللی خودروی امسال، حضور برندهای جدید چینی یکی از جالب‌ترین بخش‌ها به شمار می‌رفت.

برند تازه وارد BISU توسط نماینده رسمی خود یعنی سیف خودرو قرار است تا با عرضه محصولات جدیدش، سهمی از بازار جذاب خودرو در کشور ما را نصیب خود کند.

یکی از محصولات این کمپانی خودروی T3 است. این محصول چینی تازه وارد با بهره گیری از یک موتور 1.3 لیتری توربو شارژ همراه با گیربکس اتوماتیک CVT عرضه می‌شود. توان تولیدی این موتور برابر با 133 اسب بخار و گشتاور تولید شده آن 185 نیوتن متر است.

دیگر محصول این کمپانی تازه وارد، T5 است. این خودروی 7 نفره بزرگ با یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با توان تولیدی 150 اسب بخار و گشتاور 215 نیوتن متر عرضه خواهد شد. این محصول با دو گیربکس دستی و اتوماتیک ارایه می‌شود و طبق اعلام سیف خودرو، قرار است که در داخل کشور مونتاژ و تا حداکثر ۳۰ درصد داخلی سازی شود.

آخرین محصول این کمپانی تازه وارد، MPV M3 است. این نسخه نیز یک استیشن 7 نفره بوده که دارای یک موتور 1.8 لیتری است. این پیشرانه می‌تواند 131 اسب بخار قدرت و 170 نیوتن متر گشتاور تولید کند. گیربکس در نظر گرفته شده برای این خودرو یک نمونه دستی 5 سرعته است.

سیف خودرو همچنین با عرضه دو محصول برقی از کمپانی Hawtai در نظر دارد تا وارد عرضه خودروهای برقی شود.

یکی از این محصولات با نام طولانی Hawtai NEV xEV260 عرضه شده است. این اتومبیل می‌تواند حداکثر قدرت 80 کیلوات را تولید کرده و گشتاوری برابر با 220 نیوتن متر به ثبت برساند.

حداکثر سرعت ثبت شده این خودرو نیز برابر با 130 کیلومتر بر ساعت است. لازم به ذکر است که این محصول برقی در سه نسخه Comfort ،Luxury و Honor عرضه خواهد شد که مهم‌ترین تفاوت‌شان در آپشن‌های آن‌هاست.

نهایتا آخرین خودروی حاضر در غرفه سیف خودرو بازهم یک نمونه برقی از محصولات کمپانی Hawtai به نام NEV iEV230 بود.

این محصول سدان نیز با بهره گیری از یک باتری لیتیومی با توان 39.2 کیلووات عرضه می‌شود و دارای توان و مشخصات مشابه با محصول برقی دیگر این کمپانی است.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم تا کلیپ اختصاصی زیر که به غرفه سیف خودرو و محصولات جدید این شرکت تعلق دارد، تماشا نمایید.

به سوپر گروه خودروهای بیسو T3 و T5 ملحق شوید

پیمان گل‌کار

این روزها به‌قدری دنیای خودرو و فناوری در حال نزدیک شدن است که یک نفر با علاقه مشترک، می‌تواند تا هر دو حوزه را با عشق دنبال کند: این عاشق منم!

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. بگردید شاید چند تا اسم دیگه هم از پشت کوههای چانگ دونگ چین گیر آوردید تا به قیمت برندهای کره ای و ژاپنی توی پاچه مشتری دست و پا بسته ایرانی کنید. کوتای، لینچیانگ، چنگ زو، موتای خلاصه چیزی که اونجا زیاده برندهای چرت و پرته که منتظر یک بازار انحصاری مثل ایران هستن تا جنس بدون مشتری شون رو توی بازارهای مافیایی بفروشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا