مکمل بنزین
تماشاخانه

بررسی رنو مگان 2017! (ویدئوی اختصاصی)

به زودی رنو محصول جدید مگان ۲۰۱۷ را روانه بازار ایران خواهد کرد؛ نسل‌های قبلی این محصول رنو توانسته‌اند در بازار جهانی و حتی در بازار کشورمان خوب بدرخشند و با استقبال خوبی روبرو شوند. کارخانه فرانسوی رنو برای اولین بار خودروی رنو مگان را در سال ۱۹۹۵ میلادی به دنیا معرفی کرد.

تا به امروز چهار نسل از رنو مگان وارد بازار جهانی شده است.

رنو مگان ۲۰۱۷ مجهز به پیشرانه چهار سیلندر ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۲۸ اسب بخار است که در تیپ پنج درب هاچ‌بک پیش‌تر عرضه شده؛ به علاوه این خودرو با جعبه دنده اتوماتیک ۷ سرعته می‌تواند تنها در ۷.۱ ثانیه شتاب خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند. از لحاظ ظاهر بیرونی، رنو مگان روی بدنه خطوط برجسته شیکی دارد که رانندگیش را دوچندان جذاب می‌کند.

رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی با برش الماس شکل و چراغ‌های LED جلوی خودرو که به شکل حرف C کشیده طراحی شده‌اند یکی از نقاط قوت طراحی بیرونی رنو مگان ذکر شده‌اند. در داخل خودرو نیز صندلی‌ها و فرمان از جنس چرمی تعبیه شده و در کنار آن صفحه نمایشگر لمسی ۷.۸ اینچی سیستم اطلاعات و سرگرمی خودرو قرار گرفته است. مهندسان رنو برای باز و بسته کردن درب این خودرو از «کارت کلید» استفاده کرده‌اند که تنها کافیست این کارت را در جیب خود داشته باشید و با لمس دستگیره درب خودرو برایتان باز می‌شود و هنگامی که از خودرو دور می‌شوید درب‌های خودرو به صورت اتوماتیک قفل می‌شوند.

رنو مگان ۲۰۱۷ دارای پنج حالت رانندگی شامل اسپرت، اکو، راحتی، عادی و در آخر به انتخاب و عادات همیشگی رانندگی‌تان است که هر کدام از این حالت‌های رانندگی به همراه نورپردازی‌های خاص درون خودرو فعال می‌شوند. برای مثال در حالت اسپرت سیستم فرمان کمی سنگین‌تر شده، نورپردازی درون کابین به رنگ قرمز درمی‌آید و واکنش پدال گاز سریع‌تر می‌شود. این خودرو نیز مجهز به انواع تکنولوژیهای روز و سیستم‌های کمک راننده است که می‌تواند خاص بودن خود را در میان دیگر مدل‌ خودروهای موجود در بازار نشان دهد.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا رنو مگان ۲۰۱۷ را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم!

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا