مکمل بنزین
گوناگونخبر

تولد صد سالگی بنتلی و رونمایی از محصولی ویژه در سال 2019!

در نمایشگاه خودرو ژنو 2015، بنتلی از کانسپت خاصی رونمایی کرد که تصویرش را در زیر می‌بینید؛ اما از قدرت این خودرو هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است، به نظر می‌رسد که بنتلی برنامه‌های ویژه‌ای برای این محصول دارد و قرار است تا به یکی از بهترین تولیدات تاریخش تبدیل شود.

landscape-1442938039-bentley-exp-10-speed-6-1

با توجه به اینکه پیش از این بنتلی قول داده بود تا در آینده‌ای نزدیک از یک هایپر کار رونمایی کند، حال مدیر عامل این شرکت آقای ولفگانگ دورهایمر به Top Gear گفته است: کارهای اولیه این پروژه انجام شده و ماه آینده بررسی‌های نهایی نیز انجام خواهد شد؛ اما سوال اینجاست که آیا بنتلی یک محصول استاندارد را روانه بازار خواهد کرد یا باز باید منتظر یک محصول ویژه و خاص باشیم. استفاده از فیبر کربن و بهره گیری از یک بدنه فوق سبک مواردی است که به نظر می‌رسد بنتلی برای تولید خودروی جدیدش در نظر دارد.

به نظر می‌رسد که بنتلی در نظر دارد تا با عرضه محصول جدیدش، قسمت‌هایی از بازار را که پیش از این در آن حضور نداشته است، فتح کند. تولید اولین SUV با نام بنتایگا از سوی بنتلی در اوایل ماه جاری میلادی، همراه با برچسب قیمتی عجیب و غریب و بسیار بالاتر از محصولات هم‌رده، نشان می‌دهد که بازار هدف این کمپانی جاه طلب افراد خاصی هستند.

وی در جواب به سوال خبرنگاری که پرسید آیا باید منتظر یک خودروی فوق العاده یا سوپر کار باشیم می‌گوید: بله؛ باید منتظر چنین محصولی باشید! بنتلی جدید با قیمتی حدود 1 میلیون یورو قطعا یک سوپر کار خواهد بود.

این قیمت می‌تواند بنتلی جدید را هم‌ردیف با محصولاتی چون لافراری، مک‌لارن پی 1 و آگرا آر قرار می‌دهد. هنوز مشخص نیست که بنتلی برای بزرگداشت صدمین سال فعالیتش، این هایپرکار لوکس را برای چه منظوری تولید می‌کند. آیا قصد آن فقط ثبت یک امضاست یا در نظر دارد تا نسخه‌ای برای مسابقات GT را تولید کند!

قطعا پیش از سال 2019 اخبار کامل‌تری از این غول جدید انگلیسی خواهیم شنید.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا