مکمل بنزین
تازه‌ها

بررسی کوتاه هایما M8: یک سدان لوکس چینی!

هفته گذشته نمایشگاه خودروی تهران در شهر آفتاب برگزار شد. در این نمایشگاه، هایما غرفه نسبتا بزرگی را به خود اختصاص داده و در آن بیش از ۵ مدل از خودروهای خود را قرار داده بود. یکی از این خودروها M8 نام دارد.

این خودرو لوکس‌ترین سدان این کمپانی است که توجه بسیاری را در این نمایشگاه به خود اختصاص داد.

در جلوی خودرو چراغ‌های زنون را در کنار جلو پنجره‌ای بزرگ در حضور لوگوی این شرکت شاهد هستیم. طراحی عقب آن نیز نسبت به دیگر خودروهای هایما دیزاین زیبایی دارد. در داخل خودرو از رنگ کرم و چوب استفاده شده که ظاهر بسیار لوکسی به آن داده است.

البته لازم به ذکر است که جنس چوب بکار رفته در آن با کیفیت نیست و بسیار خشک است ولی جلوه بسیار زیبایی دارد. در وسط کابین از یک صفحه نمایش کوچک با دکمه‌های کنترلی متعدد استفاد و سیستم صوتی خوبی هم برای M8 در نظر گرفته شده است.

فضای سرنشینان در این خودرو کافی است و می‌توان به راحتی پنج نفر را در آن جای داد. در این خودرو از موتور ۱.۸ لیتری توربو با توان ۱۴۰ اسب بخار استفاده و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک برای آن در نظر گرفته شده است.

مصرف سوخت M8 چندان جالب نیست و در هر 100 کیلومتر، ۸ لیتر بنزین مصرف می‌کند. آپشن‌های موجود در این خودرو قابل قبول است و انتظار می‌رود به محض ورود آن به بازار، شاهد استقبال بسیاری از آن باشیم. این خودرو تاکنون برای فروش گذاشته نشده است.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. ببخشید چوب ب کار رفته تو این چینی واقعا چوبه درخته یا پلاستیکیه؟؟جواب بدین لطفا

      1. یه لحظه شک کردم اینم میاد مثله اس کلاس مرسدس چوب گردو میزاره!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا