مکمل بنزین
گوناگونخبر

نمایش خودروی تویوتا آوالون تا ژانویه 2018 در آمریکا!

در سال 2017 چند باری به تویوتا آوالون البته با پوششی برای استتار ویژگی‌های ظاهری ماشین برخورد کرده‌ایم. اما راز این سدان پرچم‌دار تویوتا بیش از این در زیرپوششی برای استتار قرار نخواهد گرفت. شرکت تویوتا اعلام کرده که ماه آینده میلادی در نمایشگاه خودروی دیترویت آمریکا به نمایش گذاشته خواهد شد. تویوتایی جدید با تکنولوژی و پلتفرمی جدید که متمایز از مدل‌ها و نمونه‌های قبلی است.

اطلاعات بیشتری از این خودروی جدید منتشرنشده است. اما با توجه به همین تصویر که آوالون را زیر پوششی نشان می‌دهد می‌توان فهمید که خطوط تیزتر و چراغ جلوهای باریک‌تر درست شبیه سدان نیمه سایز جدید تویوتا کمری. طبق این تصویر می‌توان به جلوپنجره بزرگ‌تر نیز پی برد که چهره‌ای خشن‌تر به این خودرو بخشیده‌اند.

اما نتیجه نهایی نشان از تویوتا آوالونی می‌دهد که کمی در بعضی از قسمت‌های طراحی آن کوتاهی شده است، کوتاهی‌هایی که باید توجه بیشتری به آن‌ها می‌شد تا چهره‌ای واقعی و بسیار زیبا از خودرویی زیبا درست کند.

همچنین طبق گفته‌ها، آوالون نیز خود را با برنامه‌ی جهانی زبان طراحی جدید تویوتا که در بعضی از خودروهای جدید تویوتا دیده می‌شود نیز وفق داده است. در نمونه اولیه این خودرو شاهد اگزوزهای دوطرفه چهار عددی هستیم و قوای محرکه این خودرو چیز جدید و چشمگیری نسبت به تویوتاهای دیگر ندارد. موتوری 3.5 لیتری 6 سیلندر V شکل و یا یک موتور چهار سیلندر هیبریدی که هردوی این قوای محرکه پیشنهادی قدرتشان را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کنند.

اما از آن جاییکه تولید خودروی تویوتا آوالون به سال 2012 برمی‌گردد، شاید تولید و ارتقا این خودرو در شرایط فعلی بازار دنیا که مردم تمایل بسیار بیشتری به خودروهای شاسی‌بلند و مخصوصاً کراس اوور دارند، برای شرکت تویوتا سودآوری زیادی نداشته باشد. به‌طوری‌که فروش آوالون در نوامبر 217 تا 30 درصد کاهش‌یافته و افزایش فروشی را در آمار این خودرو نمی‌بینیم. در راستای افزایش تولید خودروهای کراس اوور شرکت فورد نیز اعلام کرده است که چندین مدل از خودروهای تولیدی خود را به‌منظور افزایش تحقیق و توسعه در بخش شاسی بلندها و کامیون‌ها متوقف خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا