مکمل بنزین
گوناگونخبر

پلیس دوبی به دنبال لامبورگینی اوروس!

ناوگان پلیس دوبی شامل عجیب‌ترین و قدرتمندترین خودروهای جهان از کمپانی‌هایی مانند پورشه و بوگاتی است. بنابراین عجیب نیست که مسئولان دوبی به فکر تبدیل شاسی‌بلند اروس، به یک خودروی پلیس باشند.

در همین رابطه یک طراح به نام Aksyonov Nikita تصورات خود را از لامبورگینی اروس پلیس در فضای مجازی منتشر کرده و مسئولان دوبی را برای تبدیل اروس به یک خودروی پلیس تشویق کرده است!

اما لامبورگینی اروس در دوبی یک رقیب جدی و بسیار قدرتمند به نام Brabus B63S-700 Widestar دارد. Brabus B63S-700 Widestar یک مرسدس‌بنز G-Class  تقویت شده با 690 اسب‌بخار قدرت است. در مقابل سوپر شاسی‌بلند ایتالیایی از یک پیشرانه 4 لیتری توربو دوقلو V8 با قدرت 641 اسب‌بخار و گشتاور 850 نیوتن‌متر برخوردار است. اروس از Brabus B63S-700 Widestar سریع‌تر بوده و شتاب صفر تا 100 آن به 3.6 ثانیه می‌رسد؛ اما این رقم در پدیده مرسدس‌بنز تنها 4.9 ثانیه است.

سرعت لامبورگینی اروس بسیار زیاد بوده و برخلاف Brabus B63S-700 Widestar دارای حالت‌های مختلف رانندگی است. رانندگی با اوروس بسیار منحصر به فرد بوده و با این سوپر شاسی‌بلند ایتالیایی توانایی رانندگی در هر شرایطی را خواهید داشت.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا