مکمل بنزین
شرایط فروش

هیوندای i20 را با پیش پرداخت ۴۳ میلیون تومانی بخرید!

شرکت کرمان موتور برای فروش هر چه بیشتر محصولاتش دست به روش‌های مختلفی می‌زند و این بار نوبت به فروش اقساطی متنوع هیوندای i20 رسیده است. قیمت مصوب این خودرو در بازار ۹۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

در این طرح جدید که از ۱۱ آذر ماه شروع شده و تا پایان ماه جاری ادامه دارد، متقاضیان خرید اقساطی می‌توانند با پیش پرداخت تنها ۴۳ میلیون تومان خودروی هیوندای i20 را خریداری کنند و مابقی وجه را طی اقساط ۱۰، ۲۰ یا ۳۰ ماهه با مبالغ مشخص شده بپردازند.

البته امکان پرداخت هزیه بیشتر در مرحله پیش پرداخت نیز فراهم شده است. زمان تحویل هیوندای i20 در این شرایط خرید تنها یک ماه بعد از پیش پرداخت تعیین شده و در صورت تاخیر در تحویل خودرو، این شرکت ۲.۵ درصد ماهیانه سود به مشتریانش پرداخت خواهد کرد. البته لازم به ذکر است که سند خودرو تا زمان پرداخت تمام اقساط در رهن باقی خواهد ماند. متقاضیان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت این شرکت یا نمایندگی‌های کرمان موتور در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام.لطفا برای سرکیسه کردن مردم از نامهای بزرگان دینی ما استفاده نکنید.اگه امکان داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا