مکمل بنزین
برگزیده‌هاتماشاخانه

قسمت اول از فصل دوم سریال گرند تور با دوبله فارسی + لینک دانلود

بایستی سریال جذاب و مستند گرند تور را یکی از برترین ساخته‌های تلویزیونی دانست که با توجه به مجریان مشهور و کیفیت ساخت بالا، توانست در فصل نخست، مخاطبان بسیار زیادی را جذب خود کند.

مجریان این برنامه که برای سال‌های طولانی برنامه مشهوری چون تخت گاز (تاپ گیر) را اجرا می‌کردند، پس از بر هم خوردن روابط‌شان با شبکه بی‌بی‌سی که تهیه کننده اصلی آن مجموعه بود، اقدام به ساخت سریال جدیدی با نام گرند تور کردند که به تهیه کنندگی آمازون پخش شد.

حال چند روز پیش فصل دوم از این مجموعه موفق پخش شد و در اینجا قصد داریم تا قسمت نخست آن را که توسط مجموعه کلیپو به فارسی هم دوبله شده است، برای‌تان قرار دهیم. همچنین شما می‌توانید این ویدیو را دانلود کرده و هر چند بار که دوست داشتید تماشا کنید.

دانلود قسمت اول از فصل دوم گرند تور

در این سری نیز شاهد شیرین کاری‌ها و اتفاقات هیجان انگیزی خواهیم بود که جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند رقم می‌زنند. در قسمت اول این مجریان محبوب به سراغ سه ابر خودرو با سوخت‌های متفاوت رفته‌اند و البته گزیده‌ای از سایر قسمت‌ها که به‌زودی پخش خواهد شد نیز برای شما به نمایش در می‌آید.

در صورت استقبال مناسب شما عزیزان، به‌صورت منظم تمام قسمت‌های فصل دوم گرند تور با دوبله فارسی را برای‌تان در چرخان قرار می‌دهیم.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام کی فیلم کامل ارائه میشه یعنی قسمت اول کامل با دوبله وهمچنین قسمت های بعدب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا