مکمل بنزین
گوناگونخبر

افزایش تولید فراری از سال 2018!

کمپانی فراری در نظر دارد که تا سال آینده میلادی میزان تولید خودروهای خود را به منظور پاسخ به افزایش چشمگیر میزان سفارشات خود بیشتر کند. تولیدکنندگان ایتالیایی سوپراسپرت‌های قدرتمند، با تغییرات خطوط مونتاژ خود در سال 2018؛ تولید خود را تا دو برابر افزایش خواهند داد. براساس گزارش بلومبرگ فراری به دنبال تولید 9000 خودروی مختلف در سال بوده و این آغازی برای فرایند تغییر نمودارهای تولیدی در این کمپانی است.

افزایش تولید فراری موجب سوددهی بیشتر این کمپانی در چند سال آینده خواهد شد و احتمالا میزان فروش محصولات فراری به 10 هر دستگاه در سال خواهد رسید. برای این رکوردشکنی‌ها اولین شاسی‌بلند فراری نقش مهمی داشته و انتظار می‌رود که تولید آن از اوایل سال آینده میلادی آغاز شود.

همچنین کمپانی فراری در یک طرح جدید و پنج ساله؛ قصد دارد که تا سال 2022 چندین خودروی هیبریدی و سازگار با محیط زیست را به تولید برساند. این اتومبیل‌های سبز طیف جدیدی از ثروتمندان را به سمت فراری می‌کشاند و ما باید تا سال 2019 منتظر باشیم تا تکنولوژی ترکیبی فراری و میزان استقبال از آن را ببینیم.

هم اکنون انتظار می‌رود که میزان تولید فراری در سال آینده میلادی حدود 7 درصد بیشتر باشد؛ که این بدین معنی است که فراری به جای 8400 دستگاه در سال 2017؛ بیش از 9000 دستگاه از انواع محصولات خود را تولید خواهد کرد.

فراری بهترین تولیدکننده خودرو در بورس نیویورک بوده و در سال جاری میزان ارزش این کمپانی با 83 درصد افزایش، به 20.1 میلیارد دلار رسیده است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا