Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نگاهی کوتاه بر Mercedes CLS؛ خوش چهره آلمانی!

خودرویی جذاب با ظاهری آراسته به نام Mercedes CLS که در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس در ماه گذشته با تمامی تبلیغات رسانه‌ای شرکت مرسدس بنز به نمایش درآمد. اما در مورد نسخه‌های دیگر این مدل چطور؟ هم‌اکنون تصاویر رسمی از Audi A7 Sportback که به‌عنوان رقیب این مرسدس خوش‌چهره شناخته می‌شود و البته برای بازار داخلی آلمان نیز فعلاً عرضه می‌شود در دست است.

مرسدس CLS با رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی مشبک و مشکی‌رنگ که به‌اصطلاح شبکه‌های الماسی نامیده می‌شوند دیده می‌شود. این مدل هنوز با قطعه‌های از جنس کروم که می‌توان گفت سرتاسر خودرو را در برگرفته‌اند پوشیده شده‌اند اما در این مدل این قطعه‌ها به زیبایی و درخشانی گران‌ترین مدل این مرسدس نیستند.

در درون این خودرو می‌توان صفحه مانیتور بزرگ 12.3 اینچی با امکانات بسیار گسترده و البته سیستم پیشرفته ناوبری و کامپیوتر سفری که در جاده‌ها با امکانات خود به یاری راننده می‌آید دیده می‌شود. در درون کابین همان موارد استاندارد که در کلاس E مرسدس نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد را شاهد هستیم. مواردی همچون استفاده گسترده از چرم درون کابین، فرمان کاربردی که از دکمه‌های زیادی روی آن استفاده‌شده است، کروز کنترل، و چراغ‌های LED باقابلیت تنظیم 64 رنگ قابل انتخاب.

در بعضی از تصاویر منتشرشده می‌توان به مواردی که باعث پرداخت 2737 پوند اضافی مازاد بر قیمت خودرو می‌شوند پی برد. مواردی مانند رینگ‌های خاکستری‌رنگ 19 اینچی، کیت بدنه برای افزایش حالت اسپرت در رانندگی، صندلی‌های راحت‌تر و با امکانات بیشتر برای راحتی بیشتر سرنشینان، و امکانات دیگری که هرکدام جذابیت خاص خودشان را به راننده برای رانندگی مهیج‌تر می‌بخشند.

در بازار داخلی،CLS با برچسب قیمتی 68,127 پوند شروع‌شده و تا قیمت حدودی 80,000 پوند برای امکانات گسترده‌تر و انتخاب نوع موتور توسط مشتری می‌رسد.

اما در آخر باید اشاره کرد که نسخه هیبرید CLS 53 قبلاً معرفی‌شده و درنهایت تا ماه آینده میلادی در نمایشگاه خودرو دیترویت آمریکا به نمایش درخواهد آمد. خودرویی که می‌خواهد خود را بیشتر در دل دوستداران محیط‌زیست و مشتریانی که خواهان مصرف پایین‌تر این خودروی آلمانی هستند جا دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.