Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تویوتا و معرفی طرح مفهومی سوپراسپرت کوپه جدید!

شرکت تویوتا که هیچ قصدی برای عقب افتادن درزمینهٔ خودروهای کوپه اسپرت و مسابقه‌ای و حتی درون‌شهری ندارد، روزبه‌روز در حال ارائه طرح‌های مفهومی و معرفی خودروهای جدید به‌منظور باقی ماندن در بازار پرتکاپو و در حال تغییر خودرو است. معرفی این طرح جدید از طرف شرکت تویوتا نیز در راستای همین سیاست‌های این شرکت است.

اما در حال حاضر این تصویر نامشخص و البته نیمرخ از این خودرو در دسترس است که شبیه TS050 هیبرید بوده و در نمایشگاه خودروی توکیو 2018 به نمایش درخواهد آمد. تویوتا نسبت به نمایش دادن جزئیات این خودرو خیلی سخاوتمند نیست و اطلاعات و تصویر مشخص‌تری نسبت به این تصویر را در اخبار رسانه‌ها قرار نداده است.

شرکت تویوتا علاوه بر نمایش TS050 هیبرید، همچنین Yaris WRC و مدل‌های دیگر شامل 86 GR و Vitz GRMN سوپر شارژ که در اروپا با عنوان Yaris GRMN به فروش خوبی دست‌یافت را معرفی می‌کند.

نمایشگاه خودروی توکیو 2018 در 12 ژانویه 2018 درهای خود را به روی رسانه‌ها بازخواهد کرد و دو روز بعدازآن نیز مختص بازدید عموم است.

به‌عنوان تولدی دوباره از تویوتا سوپرا (که البته هنوز این نام تائید نشده است)، هیچ اثری از آن هنوز پیدا نشده و این خودرو نه در نمایشگاه توکیو و نه در نمایشگاه دیترویت که یک ماه پس از نمایشگاه توکیو است، نخواهد بود. برنامه‌ریزی زمانی برای این مدل در سال بعد خواهد بود یعنی زمانی که کوپه اسپرت آلمانی یعنی New BMW Z4 پا به عرصه وجود خواهد گذاشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.