Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

قیمت لامبورگینی اوروس تازه وارد با آپشن های آن!

با معرفی و نمایش خودروی اخیر شاسی‌بلند لامبورگینی بانام Lamborghini Urus که با دارا بودن 8 سیلندر، قدرت 641 اسب بخار را تولید می‌کند، این سوپر خودروی ایتالیایی هم طرفداران خاص خود به دلیل زیبایی خاص و قدرت عالی از یک برند معتبر و هم کسانی که خواستار نقد این خودرو هستند را پیداکرده است.

قیمت پایه اوروس مشخص‌شده اما تا آنجا که مشخص است، هیچ‌کس تابه‌حال یکی از این ابر خودروها را بدون اضافه کردن آپشن های گران‌قیمت و تجملاتی خریداری نکرده است.

در مورد اوروس هم اطلاعاتی راجع به آپشن های اضافه‌ای که خریدار می‌تواند آن‌ها را سفارش بدهد موجود است. چراغ‌های گران‌قیمتی که جزء آپشن در این لامبورگینی سفارش داده می‌شوند به‌عنوان شروعی در آپشن های اوروس در بخش خارجی هستند.

سقف پانوراما که باید مشتری مبلغ اضافه 2,310 پوند را برای آن پرداخت کند، زیرا هم باعث زیبایی بیشتر نمای خارجی خودرو و هم ورود بیشتر نور به داخل آن می‌شود. همچنین شیشه‌های ایمن و مختص حفظ حریم شخصی باقیمت 1,774.80 پوند قابل سفارش هستند.

همچنین اوروس با نصب یک آپشن اضافه قابلیت تبدیل به یک خودروی Off-road برای افراد ماجراجو که در جاده‌های نامناسب و حتی پوشیده از گل نیز توانایی رانندگی را به راننده خود می‌دهد که این آپشن با برچسب قیمتی 529.20 پوند قابل سفارش است.

آپشن های زیاد و جذاب دیگری نیز برای خریداران مانند قابلیت دید در شب، سیستم پیشرفته صوتی و دستگاه‌های پیشرفته کمک‌راننده که در مواقع ضروری به یاری راننده می‌آیند نیز با برچسب‌های قیمتی متفاوت قابل سفارش هستند.

اما جدای از این‌ها، خریدار این خودرو به‌عنوان یک نیاز در مشخصه‌های کاربردی آپشن های این خودرو، به سیستم روشنایی پیرامون خودرو باقیمت 2.524 پوند نیز نیاز پیدا خواهد کرد. آپشن های داخلی دیگری نیز مانند فرمان با سیستم گرم‌کننده و از جنس چرم جیر باقیمت 1,050 پوند، روکش‌های چرم صندلی و کف‌پوش‌های باکیفیت و زیبا باقیمت 525,60 پوند نیز تزئینی داخلی برای این ایتالیایی تازه‌وارد هستند.

بعد از نگاهی به کلیه آپشن های قابل سفارش در اوروس می‌توانیم قیمت کلی 41,084.40 پوندی را ببینیم. که برای تازه‌وارد خوش‌چهره لامبورگینی چندان مبلغ بالایی برای خریداران آن نیست.

تمامی این آپشن های ضروری و غیرضروری که در لامبورگینی اوروس قابل سفارش هستند، باقیمت پایه این خودرو، آن را به مجموع قیمتی 206,423.40 پوند که در محدوده فرمانروایی سوپر کارها قیمتی معقول به نظر می‌رسد را نشان می‌دهند. این قیمت شامل قیمت پایه خودرو که 157,800 پوند به همراه هزینه ارسال خودرو، سیستم مسیریابی پیشرفته ADR و موارد دیگر می‌شوند.

2 دیدگاه
  1. تتتتتررر می گوید

    واقعا خوب است

    1. سعید می گوید

      چه گهر بار فرمودی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.