مکمل بنزین
گوناگونخبر

فولکس‌واگن آرتون به آمریکا می‌رود!

سرانجام و پس از مدت‌ها انتظار؛ بزودی فولکس‌واگن آرتون به آمریکا خواهد رفت. این خودرو در اوایل ماه مارس و در جریان نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شده و تاکنون فقط اروپایی‌های خوش شانس، قادر به تماشای یکی از محصولات زیبای فولکس ‌واگن بودند!

فولکس‌واگن آرتون در ماه فوریه به نمایشگاه خودروی شیکاگو می‌رود و به احتمال فراوان فروش آن تا اواخر سال 2018 در ایالات‌متحده آمریکا آغاز خواهد شد. آرتون در ایالات‌متحده آمریکا به عنوان یک مدل 2019 حضور داشته و قیمت نسخه پایه آن حدود 34 هزار دلار است.

آرتون در ایالات‌متحده آمریکا، از یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ و چهار سیلندر خطی استفاده خواهد کرد. این خودرو با استفاده از پلتفرم MQB گروه خودروسازی فولکس‌واگن ساخته شده و از این نظر باید آن را شبیه به خودروهایی مانند گلف، اطلس و جتا دانست. گفتنی است که پیشرانه فولکس‌واگن آرتون 276 اسب‌بخار قدرت دارد؛ ولی براساس شایعات منتشر شده؛ احتمالا از دو پیشرانه شش سیلندر در نسخه‌های مختلف فولکس‌واگن آرتون استفاده خواهد شد. هم اکنون یک پیشرانه 3 لیتری VR6 توسط مهندسین فولکس‌واگن توسعه داده شده و در صورت استفاده از آن؛ قدرت آرتون به 400 اسب‌بخار رسیده و هم پای خودروهایی مانند کیا استینگر خواهد شد.

اکنون باید منتظر بازگشایی نمایشگاه خودروی شیکاگو باشیم تا اطلاعات بیشتری درباره آرتون و قیمت آن در ایالات‌متحده آمریکا به دست آوریم.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا