Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

مدل بعدی اپل آسترا با موتوری 1.6 لیتری عرضه می‌شود

تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که اپل آسترا و Vauxhall آسترا جدید موتور قدرتمند و 2.0 لیتری خود را با نمونه‌ای ضعیف‌تر تعویض خواهند کرد.

آقای مارک اشمیت مهندس ارشد طراحی آسترای جدید این کمپانی می‌گوید که موتور 1.6 لیتری می‌تواند در عملکرد این خودرو به عنوان یک نمونه اسپرت موثر باشد. به همین دلیل سعی داریم تا این دو محصول را به‌جای عرضه با موتوری 2 لیتری با پیشرانه‌ای کوچک‌تر و 1.6 لیتری به بازار عرضه کنیم.

Opel-Astra-OPC-rendering-1

اشمیت به رسانه‌های استرالیایی در این خصوص گفت: این موتور یکی از قوی‌ترین نمونه‌هایی است که ما می‌توانستیم در این فضای کوچک از آن بهره ببریم. وی می‌گوید که احتمالا از این موتور برای Astra OPC/VXR نیز استفاده خواهد شد و آنگاه می‌توان آن محصولات را در قالب یک پروژه ویژه به مشتریان تقدیم کرد.

مشاور اجرایی این پروژه به یکی از خبرگزاری‌ها می‌گوید: شما همیشه می‌توانید برای برنامه‌های ویژه خود، کارهای ویژه‌ای انجام دهید؛ اما این بار برنامه ویژه ما دچار تغییراتی شده است که شاید مجبور شویم این فلسفه را تغییر دهیم و برای به خطر نیفتادن این کار، کمی برنامه‌های خود را عوض کنیم!

تعویض موتور پیشین با یک نمونه 1.6 لیتری ممکن است به یک مشکل اساسی برای مهندسی اپل تبدیل شود، وقتی آن‌ها می‌خواهند از موتوری ضعیف قدرت مورد انتظار یک نمونه 2.0 لیتری را دریافت کنند، طبیعی است که کار برای آن‌ها سخت می‌شود. قدرت موتور 2.0 لیتری اپل برابر 276 اسب بخار و 400 نیوتون بر متر گشتاور بوده است.

با اینکه آسترای جدید سبک‌تر از نسل قبلی خواهد بود، اما نسخه OPC باید از لحاظ موتوری نیز در قیاس قدرت به وزن شرایط خوبی داشته باشد. باید دید که آیا مشتریان این کمپانی قدیمی، حاضر به پذیرفتن این تغییر مهم در خودروی جدید خود هستند یا خیر؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.