مکمل بنزین
برترین‌ها

10 خودروی برتر از نگاه مشتریان در آمریکا!

شاید در نگاه اول تولید خودرویی که بتواند مشتری را راضی نگه‌داشته و در اصطلاح دلش را به دست بیاورد کار چندان مشکلی به نظر نیاید. اما وقتی به‌تمامی جوانب تولید یک خودرو که شامل، قدرت موتور، زیبایی، جادار بودن، امکانات و طراحی آن نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که تولید یک خودروی عالی برای مشتری کار چندان ساده‌ای نیست. در این نوشته قصد داریم خودروهایی که از نگاه مشتریانشان راضی‌کننده و عالی به نظر می‌آیند را معرفی کنیم.

طبق گزارش سالیانه‌ای که بر اساس صاحبان این خودروها انجام‌گرفته، می‌دانیم که Mercedes-Benz GLA خودرویی است که امروزه کمترین میزان رضایت را در بازار ایالات‌متحده به دست آورده است. این تحقیق همچنین نشان می‌دهد که انتخاب‌های خوب و بد نیز در بین تمامی خودروسازان مطرح دنیا وجود دارند.

این تحقیق بر اساس یک سؤال ساده شکل‌گرفته است، اگر آن‌ها مجبور به خرید یک خودروی جدید باشند، آیا تمایل دارند که مدل جدیدتر همان خودروی قبلی خود را خریده و یا اجاره کنند؟

مخاطبان همچنین خودروهایشان را در 6 گروه دسته‌بندی کردند. تجربه رانندگی، راحتی خودرو، ارزش، چهره خودرو، سیستم صوتی و سیستم‌های آب و هوایی آن.

اما بیایید سری به این نتایج بزنیم. این تحقیق نشان از کسب رتبه اول و یا پرچم‌داری خودروی Tesla Model S در بین مشتریان است.

طبق این تحقیق، بیش از 92 درصد کسانی که مالک این مدل خودرو هستند گفته‌اند که در صورت خرید دوباره یک خودرو، آن‌ها مشتاقانه مایل به خرید دوباره این تسلا هستند. صاحبان این تسلا به دلیل عملکرد استثنایی Tesla S، شتاب گیری سریع، هندلینگ فوق‌العاده و همچنین رانندگی راحت در درون این تسلا عاشق خودروهای خود هستند.

همچنین در رتبه‌های بعدی خودروهای اسپرتی مانند Porsche 911 که بافاصله 0.4 درصدی پشت سر تسلا قرار دارد و در رتبه سوم نیز Chevrolet Corvette که با درصد رضایت 91.2 پشت سر پورشه قرارگرفته است.

این لیست توسط دو آمریکایی دیگر بانام‌های Lincoln Continental و Ford F-35 و یک ژاپنی خوش استیل به نام Mazda MX-5 Miata که قدرت فوق‌العاده این خودرو در هندلینگ و سیستم انتقال قدرت 6 سرعته دستی آن باعث رضایت مشتریان شده‌اند.

Lincoln Continental

Ford F-35

Mazda MX-5 Miata

Toyota Prius نیز با کسب رتبه هفتم و به دلیل فرمان دقیق و عالی خود و رانندگی راحت و لذت‌بخش توانسته جایگاه خود را بهتر از یک تسلای دیگر به نام Tesla Model X که یک شاسی‌بلند تمام الکتریکی است حفظ کند.

Toyota Prius

Tesla Model X

این لیست برترین‌ها همچنین با نسل پنجم Honda Odyssey که به دلیل کابین فوق‌العاده راحت، مدرن و بی‌سروصدای خود توانسته این جایگاه را به دست آورد، دنبال می‌شود.

همچنین رتبه دهم این لیست و درواقع آخرین خودرو در بین این برترین‌ها نیز یک آمریکایی دیگر بانام Dodge Challenger است که خودرویی مدرن و درعین‌حال بانام مستعار آورنده‌ی طوفان مشهور است.

لیست برترین خودروها در بازار ایالات متحده:

1)Tesla Model S

2)Porsche 911

3)Chevrolet Corvette

4)Lincoln Continental

5)Ford F-35

6)Mazda MX-5 Miata

7)Toyota Prius

8)Tesla X

9)Honda Odyssey

10)Dodge Challenger

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا