مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه ویژه پورشه 911 مدل Reunion معرفی شد

لحظاتی پیش کمپانی پورشه از نسخه جدید سری 911 خود با نام 911 Carrera GTS RennSport Reunion رونمایی کرد.

2015-608250porsche-911-carrera-gts-rennsport-reunion-edition

نسخه ویژه تولید شده پورشه بر اساس مدل Carrera GTS بوده و تنها این کمپانی بر روی آن از قابلیت‌های ویژه و طراحی خاصی استفاده کرده است. همان‌طور که می‌بینید در نمای خارجی این محصول از رنگ‌های سفید، مشکی و قرمز بهره گیری شده است. این خودرو همچنین با چراغ‌های LED زیبا و چرخ‌هایی 20 اینچی کلاسیک با رنگ مشکی براق و طراحی اسپرت تولید شده است.

هنوز هیچ تصویری از فضای داخلی این محصول شیک پورشه منتشر نشده، اما خود کمپانی می‌گوید که صندلی راننده دارای 18 حالت تنظیم بوده و تریم داخلی آن از جنس فیبر کربن است. فرمان قرار گرفته دارای یک طراحی کاملا اسپرت بوده و داشبورد، کنسول وسط و دیگر قطعات داخلی دارای طراحی خاص با رنگ قرمز هستند و همگی دارای لوگوی Reunion V خواهند بود.

از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر این خودروی شیک می‌توان سیستم صوتی Bose Audio، سیستم کمکی پارک عقب و بهره گیری از سیستم تعلیق اسپرت PASM را نام برد؛ اما کمی هم از موتور این خودرو برای شما صحبت کنیم. این پورشه ویژه از یک موتور 3.8 لیتری 6 سیلندر بهره می‌برد که می‌تواند 430 اسب بخار قدرت تولید کند. این پیشرانه اجازه می‌دهد که سرعت صفر تا صد کیلومتر تنها در عرض 4.2 ثانیه طی شود. حداکثر سرعت ثبت شده برای این ماشین 305 کیلومتر بر ساعت است.

از این خودروی زیبا و شیک تنها 25 عدد تولید خواهد شد و قیمت پایه آن از 148.335 دلار شروع خواهد شد! البته به این رقم میزان 1000 دلار هزینه حمل و نقل را نیز اضافه نمایید!

نظر شما چیست؟

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا