مکمل بنزین
تماشاخانه

تست تصادف داچیا داستر 2018 را ببینید! (ویدئوی اختصاصی)

خودروی محبوب داچیا داستر محصول دو کارخانه رنو و داچیا از سال 2010 میلادی وارد بازار کشورمان شد و توانسته تا به امروز فروش بالایی را داشته باشد. شاسی‎بلند کامپکت داستر مدل 2018 برای اولین بار با طراحی داخلی و خارجی جدید و تکنولوژی‎های به روز پا در نمایشگاه امسال خودرو فرانکفورت گذاشت.

بسیاری از کارشناسان صنعت خودروسازی، این مدل داستر را به نوعی نسل جدید دانسته‎اند. شاسی‎بلند داچیا داستر با دو پیشرانه 1.2 لیتر بنزینی و 1.5 لیتری دیزلی وارد بازار جهانی می‎شود و پلتفرمی شبیه به مدل های قبلی داستر خواهد داشت. با این وجود فاصله بین دو محور داچیا داستر جدید کشیده تر از مدل‎های قبلی است. تغییرات نامحسوس در این مدل اضافه شدن چراغ های استاندارد LED، دو نوار آلومینیومی سقفی و رینگ‎های 17 اینچی را شامل می‎شود. در داخل کابین نیز جنس صندلی سرنشینان بهبود یافته، فرمان جدید، سیستم تهویه اتوماتیک و برند جدیدی برای داشبورد طراحی شده است؛ از سوی دیگر مهندسان داچیا سیستم سرگرمی و اطلاعاتی که از برنامه اندرویدی و اپل پشتیبانی می‎کند را نصب کرده‎اند. به علاوه سیستم دوربین‎های خودرو متصل به سیستم سرگرمی و اطلاعات شده که این امر باعث راحتی و کنترل هر چه بیشتر راننده می‎شود. کیسه‎های هوای جانبی، چراغ‎های سقفی اتوماتیک و باز شدن درب‎های خودرو بدون کلید از دیگر مشخصه‎های جدید داچیا داستر 2018 هستند.

در این تست تصادف شاسی بلند داچیا داستر از جهات و با سرعت‎های مختلف با موانع تعبیه شده برخورد می‎کند و توانسته با توجه به استاندارد NCAP اروپا سه ستاره را بدست بیاورد. البته داچیا اعلام کرده که ایمنی این خودرو با نصب اختیاری سیستم ترمز خودکار و دیگر تکنولوژی‎های مربوطه بیشتر شود و حتی می تواند به چهار ستاره ارتقا پیدا کند.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا تست تصادف جذاب داچیا داستر 2018 را مشاهده کنید!

 

به سوپر گروه رنو داستر ملحق شوید

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا