مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاخبر

5خودرویی که در سال2017 عاشقان زیادی داشت!

بازهم به نقطه‌ای از سال رسیدیم که بتوانیم خودروهای جذاب و البته خوش‌چهره‌ای را معرفی کنیم که می‌توانند مشتریان خود را از هر نظر راضی نگه‌داشته و همچنین مشتریان احتمالی را نیز به سبب قابلیت‌های جالب و بدیعی که به ارث برده‌اند را به سمت خود جلب کنند. در این مقاله قصد معرفی 5 خودرویی راداریم که بعد از آب شدن برف‌ها و پایان فصل زمستان افراد زیادی را به سمت خود جلب می‌کنند.

اولین خودروی این لیست، Infiniti Q60 Red Sport 400 است. خودرویی خوش‌چهره که خود را وارد گوی رقابت در کلاس خودروهای لوکس اسپرت کوپه کرده است. این اینفینیتی، حتی فراتر از Mercedes C-class،BMW 4 Series و Audi A5 توانسته خود را به نمایش بگذارد. برای خیلی‌ها عملکرد خودرو و برای گروه دیگر خریداران مقدار بودجه‌ای که برای آن کنار گذاشته‌اند مهم است. اما اگر مشتری جزء آن دسته از کسانی باشد که هزینه‌های خودرو برایش مهم باشد خودرویی بهتر از Infiniti Q60 نیست.

این خودرو چه یک راننده محتاط پشت آن نشسته باشد و چه یک راننده بی‌دقت فرقی به حالش نمی‌کند. این بی‌تفاوتی به لطف سیستم‌های کمکی پیشرفته برای راننده است. البته اگر راننده بخواهد به قدرت بیشتر از موردنظرش نیز دست پیدا کند، آن موتور توربوشارژر 400 اسب بخاری زیر کاپوت این خودرو خیلی قدرتمند از آن است که این نیاز ساده را برآورده کند.

 

چه بخواهیم چه نه یک کراس اوور نیز در این لیست جا خوش کرده است. کلاس خودرویی که مثل طوفان و با سرعت هر چه تمام‌تر در حال تسخیر بازارها و پیدا کردن جایی در دل مردم است. مزدا شرکتی است که با خودروی خوش‌چهره خود دل مشتریان را گرم نگه‌داشته است. چیزی که بعضی از شرکت‌ها مانند مزدا دیر به علاقه‌ی مردم به کراس اوور ها رسیده‌اند و بیشتر به تولید سدان های کم طرفدار می‌پرداختند. اما این بار شرکت ژاپنی مزدا،New CX-5 را با ظاهری بسیار جذاب که در حقیقت در کنار این ظاهر جذاب، ارگونومی و عملکرد خودرو نیز بسیار موردتوجه قرارگرفته است.

جای هیچ شکی نیست که آمریکا عاشق خودروهای سنگین و بارکش و البته قدرتمند هست. البته هیچ دلیلی برای انتخاب خودرویی با این جثه و قدرت نیست مگر اینکه نام Raptor (دزد) روی آن گذاشته شود.

این خودروی فوق عضلانی قدرتمند و البته آمریکایی با موتور توربوشارژ اکو بوست خود می‌تواند قدرت 450 اسب بخار و همچنین 450 پوند-فوت گشتاور را از طریق جعبه‌دنده خودکار 10 سرعته خود به چهارچرخ منتقل کند. البته باید گفت که این خودروی خاص هم دارای سیستم 4WD وهم AWD است. سیستم‌هایی که تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند ولی این فورد را می‌توان یکی از آن‌هایی نامید که با یکدیگر دو سیستم رادار است.

 

یکی از خدمات بدی که شرکت تسلا به جهان کرده است این است که شاید مشتریان خود را که بعضی از آن‌ها طرفدار سوخت پاکی هستند که روی خودرویی بانام دانشمند موردعلاقه‌شان یعنی نیکولا تسلاست را نامید کرده‌اند. دلیل آن نیز این است که بهترین خودروی الکتریکی که می‌تواند از هر لحاظ پول مشتریانش را ذخیره کند، شورلت بولت (Chevy Bolt) است.

البته درست است که این خودرو از نسبت ابعاد زیاد جالبی برخوردار نیست و قیافه‌ای مانند تسلا مدل 3 ندارد اما این خودروی بدقواره بیشترین برد حرکتی را در بین خودروهای الکتریکی برای خود ثبت کرده است.

 

خودروی آخری که در این لیست جا خوش کرده است چیزی نیست جز Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio. شاید این خودرو جزء آن دسته از خودروهایی نباشد که بتوان نام خاص را روی آن گذاشت، اما رانندگی با این خودرو احتمالاً فکر رانندگی با خودروهای دیگری مثل Nissan 240 SX یا 69Camaro را ازسرتان خواهد انداخت. این خودرو همان‌طوری که تمامی خودروهای ایتالیایی این کار را می‌کنند، قلب راننده خود را خواهد دزدید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا