Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

کویینگزاگ و آزمایش های تصادف خیره کننده روی Regera به همراه فیلم!

باوجود تغییر و جایگزینی فیبرهای بسیار سبک به‌کاررفته در شاسی‌ها و پنل های بدنه، این سؤال پیش می‌آید که این سوپرکارهای سریع و البته خوش‌چهره، واقعاً چه مقدار می‌توانند ایمن و محکم باشند. درواقع، اگر مقدار جرم کمی بین سرنشینان خودرو و نقطه‌ای که خودرو در هنگام تصادفات ازآنجا آسیب می‌بیند، وجود داشته باشد، به‌احتمال‌قوی آن سرنشین بیچاره با بدن ضعیف خود دچار مصدومیت‌های بسیار شدید و درنهایت نیز مرگ می‌شود.

البته کویینگزاگ، برای جشن گرفتن یک‌میلیون فالوور خود در اینستاگرام، تصمیم گرفته است که ابر خودروی چند میلیون دلاری خود را برای میلیاردرهایی که قرار است آن را خریداری کنند ایمن نشان دهد.

 

در حقیقت، در هر دو قسمت کلیپ شما شاهد یک خودرو هستید. باوجوداینکه پنل بدنه این خودرو آسیب زیادی می‌بیند اما شاسی فیبر کربن این ابر خودرو دست‌نخورده و سالم باقی می‌ماند. نه‌تنها این Regera بیچاره با این تست تصادف که از تمامی جهات مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد بلکه به‌وسیله یک چکش نیز قسمت‌های گلگیر و بدنه آن برای نشان دادن استحکام بسیار زیادش مورد آزمایش قرار می‌گیرد. در تست از کنار این کویینزاگ، خودرو طوری به دیوار کناری برخورد می‌کند که تمامی چهارچرخ آن از روی زمین بلند می‌شوند.

اما بعد از دیدن این کلیپ و تصاویر به‌احتمال‌زیاد، خریداران این ابر خودرو ترس کمتری را راجع به رانندگی با این ماشین به دلشان راه می‌دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.