مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبرداخلی

دوربین‌های ثبت تخلف مربوط به طرح زوج و فرد در محدوده پل همت خاموش شد!

بی‌شک، دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی یکی از بارزترین ابزار پلیس راهور برای کنترل عبور مرور و ثبت تخلفات رانندگان در جاده‌های شهری و خارج شهری مسحوب می‌شوند. پیرامون همین موضوع، امروز خبری عجیب و دور از انتظار بر روی چندین رسانه دیداری و شنیداری مخابره گردید که عنوان آن بدین شرح است. “دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی در محدوده پل همت در رابطه با طرح زود و فرد برای همیشه خاموش شد”

پیرامون این خبر، جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که با توجه به اجرا نشدن طرح زوج و فرد عبور مرور خودروها در ابتدای بزرگراه کردستان و به دلیل ایجاد ترافیک در بزرگراه کردستان، دوربین های موجود در این قسمت که وظیفه کنترل طرح زود و فرد عبور مرور بر روی پل ملاصدرا را بر عهده داشتند، غیر فعال شدند.

سرهنگ عابدی در ادامه صحبت‌های خود این‌گونه گفت که برخی افراد که قصد عبور از بزرگراه حکیم را برای رسیدن به مقصد خود داشتند در اغلب اوقات به‌دلیل وجود دوربین‌های طرح زود فرد از این محدوده عبور نمی‌کردند و برای دور زدن این محدوده از بزرگراه همت عبور می‌کردند که این امر به‌خودی خود باعث ایجاد ترافیک بسیار بزرگ و طویل در محدوده بزرگراه کردستان می‌شد.

 به‌همین دلیل، پلیس راهور تهران بزرگ تصمیم بر آن گرفت که با خاموش کردن همیشگی دوربین‌های ثبت تخلف در محدوده طرح زود و فرد پل همت به سمت جنوب به کاهش ترافیک در آن محدوده و عبور و مرور شهروندان کمک کند. همچنین این شخص در پایان صحبت‌های خود افزود: از این پس شهروندان می‌توانند با خاموش بودن این دوربین‌ها می‌توانند از بزرگراه همت ابتدا به‌سمت جنوب و سپس از بزرگراه حکیم به‌سمت غرب حرکت نمایند.

 

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا