مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هابرترین‌ها

خودروهایی که همه منتظر رونمایی نسخه ۲۰۱۸ آنها هستند!

همیشه در پایان سال میلادی، به بهترین‌ خودروهای سال پرداخته می‌شود و اکثر خودروهای جدید از نزدیک بررسی شده‌اند اما کدام مدل از خودروها می‌توانند در سال جدید هیجان را ایجاد کنند و مردم از حالا منتظر رونمایی مدل ۲۰۱۸ کدام خودروها هستند؟

در سال گذشته میلادی از بوگاتی شیرون (چیرون)  گرفته تا آخرین نسخه فورد F-150، را به شما معرفی کردیم و نشان دادیم که شرکت‌های خودروساز جهان به سمت چه تکنولوژی‌هایی حرکت می‌کنند. اما امروز چیز متفاوتی نسبت به گذشته برای شما داریم.

در لیست کوروت جدید با پیشرانه قدرتمند قرار دارد که ما سخت منتظر رویارویی با آن هستیم. شورولت با این خودرو تا این‌جای کار روح ما را بسیار شکنجه داده است و این خودرو با تولید 850 اسب بخار از طریق یک موتور 5.5 لیتری یک هیولای واقعی خواهد بود.

انتظار می رود که این خودرو در سال 2019 به فروش برسد، بنابراین احتمالا شاهد رونمایی نسخه متفاوتی از کوروت در سال جدید خواهیم بود. 

انتظار ما برای رویارویی با فورد GT350 بسیار زود آغاز شد و این خودرو مدتهاست که هیجان را به قلب ما آورده است. فورد موستانگ بولیت نیز احتمالا به میدان بازگردد تا خاطره فیلم استیو مک کوئین سال 1968 را زنده و به خوبی حفظ کند. ما دوج چلنجر SRT Demon را رانده‌ایم، اما ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم آیا ادعای شرکت سازنده مبنی بر شتاب ۲.۳ ثانیه‌ای این خودرو درست است یا خیر.

مطمئنا، ما فقط انتظار خودروهای اسپرت را نمی‌کشیم و فورد رنجر یک گزینه عالی برای تست در سال ۲۰۱۸ خواهد بود. همچنین در سال 2018 نسل جدید جیپ رنگلر با سیستم تعلیق الهام گرفته از Ram 1500 عرضه خواهد شد که برای آفرودسواران یک خبر عالی خواهد بود. جگوار I-Pace یک خودروی دیگر است که ما سخت مشتاق رانندگی با آن هستیم.  لامبورگینی اوروس و آلفا رومئو استلوویو Quadrifoglio، شاسی‌بلندهای هیجان‌انگیز سال ۲۰۱۸ خواهند بود.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا