مکمل بنزین
تماشاخانه

با لکسوس LS 500 مدل ۲۰۱۸ آشنا شوید! (ویدئوی اختصاصی)

محصولات تولیدی برند لکسوس در میان خودروسازان مشهور به خودروهای لوکس است و سدان دوست‌ داشتنی لکسوس LS 500 مدل ۲۰۱۸ نیز از این امر مستثنی نیست. سدان لکسوس LS 500 در سه نسخه معمولی، هیبریدی و اسپرت به بازار جهانی معرفی شده است که در این مطلب نگاهی به نسخه معمولی آن می‌اندازیم.

پلتفرم لکسوس LS 500 همانند مدل‌های کوپه LC ساخته شده است؛ این خودرو با پیشرانه شش سیلندر ۳.۵ لیتری مجهز به دو توربو می‌تواند  ۴۱۵ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر حداکثر گشتاور تولید کند. همچنین با گیربگس ۱۰ سرعته اتوماتیک این خودرو قادر است تنها در ۴.۶ ثانیه شتاب خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند. طراحی خارجی این نسل از لکسوس LS 500 نسبت به نسل‌های قبلی زیاد تفاوت چندانی نکرده است ولی وزن آن به شدت کاهش یافته که دلیل این امر استفاده از کربن آلی و آلیاژ مرغوب برای ساخت بدنه بوده است.

داخل کابین این خودروی ۵ سرنشینه با انواع تکنولوژیهای روز پر شده است. یکی از نقاط قوت این خودرو داشتن صندلی‌های چرمی مرغوب مجهز به سیستم ماساژ، گرم‌کن و سردکن هست. به علاوه سرنشینان خودرو می‌توانند صندلی‌های خودرو را با توجه به راحتی خودشان در درجه‌های مختلف تنظیم کنند. سرنشینان عقب نیز در مسافرت‌های طولانی می‌توانند زیرپایی خود را تا ۴۸ درجه بالا بیاورند که کمک بزرگی برای آسایش سرنشینان در مسافرت‌هاست. داشبورد و کنسول داخل خودرو نیز ترکیبی از هنرنمایی چوب و چرم است. از دیگر تجهیزات این خودرو فناوری خودران، سیستم تشخیص اجسام، ترمز اضطراری، پارک هوشمند و … است. در آخر باید گفت اگر می‌خواهید خودروی لوکس دینامیک داشته باشید، نسخه اسپرت و اگر طرفدار خودروهای سبز هستید، نسخه هیبریدی آن را می‌توانید تهیه کنید. کارشناسان بازار قیمت پایه لکسوس LS 500 در بازار جهانی را حدود ۷۵ هزار    تخمین زده‌اند.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا بیشتر با سدان لوکس لکسوس LS 500 مدل ۲۰۱۸ آشنا شوید!

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا