مکمل بنزین
خبرداخلی

آیا دیگر نمی‌توان بدون کارت سوخت، بنزین زد؟

درست 10سال قبل مردم‌ایران با طرح‌جدیدی مواجه‌شدند که طبق آن افرادی که قصد سوخت‌گیری برای خودروهایشان را داشتند، می‌بایست از کارت سوخت که صرفا برای بنزین مورد استفاده قرار‌می‌گرفت، استفاده کنند. این طرح تا سال 1394 ادامه‌داشت ولی در خرداد این‌سال، عملا کارت سوخت از چرخه سوخت‌گیری مردم‌ایران حذف‌شد.

اما بار‌دیگر طبق مصوبه مجلس و الزام دولت به سهمیه‌بندی بنزین، سوخت‌گیری با کارت‌سوخت به زندگی‌ایرانیان بازخواهدگشت. در همین رابطه، سخنگوی شرکت‌ملی‌پالایش‌و‌پخش فراورده‌های‌نفتی اعلام کرد که دریافت کارت‌سوخت برای همه خودروها الزامی خواهد شد و افرادی که بدون کارت‌سوخت قصد سوختگیری داشته باشند، دچار مشکل خواهند شد.

زیبا اسماعیلی؛ سخنگوی شرکت‌ملی‌پالایش‌و‌پخش فراورده‌های‌نفتی در مصاحبه با اهالی‌رسانه افزود: مجلس، شرکت‌نفت را برای الزامی‌کردن سوخت‌گیری با کارت‌سوخت، موظف کرده‌است و کارت سوخت جایگاه‌داران لزوما برای مواقع‌ضروری مصرف‌خواهد‌شد و مردم می‌بایست برای سوخت‌گیری از کارت‌سوخت شخصی استفاده‌کنند.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی پیرامون نحوه پیگیری کارت‌سوخت های مفقود‌شده و زمان اجرای این‌مصوبه گفت: فعلا زمانی مطرح نشده و افرادی که به هر دلیلی کارت‌سوخت ندارند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +10 نسبت به اخذ این‌کارت اقدام‌کنند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا