مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصویری مبهم از ابرخودرویی جدید با نامSSC Tuatara!

آیا ابر خودروهای شلبی را به خاطر دارید؟ نه. این فقط شلبی نبود که نشان مار و سوپر شارژرهایش را روی فورد موستانگ ها قرار می‌داد. ما در اینجا در مورد SSC North America، شرکتی که مشغول تولید ابر خودروهایی که قبلاً بانام Shelby شناخته می‌شدند صحبت می‌کنیم. شرکتی که ابر خودروی SSC Ultimate Aero خود که توانایی رسیدن به‌سرعت 410 کیلومتر بر ساعت را داشت، را به تولید رساند. بله همین شرکت.

این موضوع که شما نیاز به یک یادآوری دارید کاملاً قابل‌درک است. در حقیقت، ممکن است بعضی از شما از اینکه این شرکت هنوز به بقای خود ادامه می‌دهد شوکه شده باشید. بله این شرکت وجود دارد، درحالی‌که نشانه‌های بقای این شرکت به‌سختی قابل روئیت هستند.

اطلاعیه‌ها و اعلان‌هایی که از جانب این شرکت به گوش می‌رسند، درکل، به همان مقدار که پراکنده و نامنظم هستند، غیرقابل طبقه‌بندی و نامعین نیز هستند. درست مانند همین آخرین خبری که اعلام‌شده است.

از این‌یک عکس منتشرشده، ما تنها درمی‌یابیم که این شرکت در حال کاربر روی یک‌چیزی شبیه خودرو است. خودرویی که چراغ‌های جلو داشته و به‌صورت مشخص، یک اسپویلری که در میانه خودرو متصل نشده است. این تمام این واقعیت‌های این تک تصویر است. مگر اینکه شرکت سازنده فراموش کرده باشد بخش بال مانند آن را به این تصویر اضافه کند.

ما در اینجا نمی‌خواهیم این موضوع را بگوییم که این خودرو به‌صورت واقعی و در عمل وجود دارد یا خیر. به‌هرحال SSC Ultimate Aero، حقیقتاً یک خودروی واقعی بود و نزدیک‌های سال 2011 بود که SSC اعلام کرد، ابر خودروی جدید بانام Tautara را در دستور کار خود قرار داده است. مدلی که حداقل به‌صورت طرح مفهومی یا همان کانسپت به تولید رسید. به نظر می‌رسید که این مدل در سال 2015 و سپس 2016 وارد خط تولید شود و حالا ما در سال 2018 قرار داریم و دیگر هیچ.

هم‌اکنون و در سال جدید میلادی یعنی سال 2018، ما شاهد قول‌هایی مبنی بر ورود این خودرو به جاده‌ها و همچنین تصویری هستیم که بیشتر شبیه سایه است تا یک تصویر واقعی.

تصور ما بر این است که این تصویر، می‌تواند همان خودروی جدید بانام Tuatara باشد.

SSC اعلام کرده بود که Tuatar قادر است به‌عنوان یک ابر خودرویی باقدرت 1350 اسب بخار و سرعتی بیش از 400 کیلومتر بر ساعت (250 مایل بر ساعت) خود را معرفی کند. زمان تغییر کرده و هم‌اکنون، SSC یک نسخه‌ی جدید و تکامل‌یافته آماده برای تولید را در اختیار دارد.

ما منتظر اطلاعات بیشتر در مورد این ابر خودرو هستیم، اما نفس‌هایتان را برای آن حبس نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا