مکمل بنزین
خبرداخلی

سازمان‌حمایت تخلف‌کلی کرمان‌ موتور را ردکرد/ نمایندگی متخلف‌شد!

به گزارش چرخان، چند روز قبل خبری در رسانه‌ها پیرامون تخلف کرمان‌ موتور منتشرشد که این‌شرکت به‌صورت غیرقانونی قیمت بعضی از خودروهای خود را افزایش داده‌است، این‌خبر درحالی منتشرشد که افزایش‌قیمتها مصوب شده‌است. در این‌خبر گفته‌شده‌بود که سانتافه یک‌شبه 42میلیون‌تومان افزایش‌قیمت داشته و مسئولین جوابگو نیست. این‌خبر درکنار سایر خبرهای مربوط به افزایش قیمتها که این‌روزها کم نیست، منتشرشده و حالا سازمان‌حمایت وارد ماجراشده و این افزایش‌قیمت را رد کرده‌است.

این سازمان با بیانیه‌ای اعلام‌کرد که این خبر صحت‌نداشته و صرفا افزایش‌قیمت توسط یکی از نمایندگی‌ها صورت‌گرفته و در سایر نمایندگی‌ها قیمتها افزایش نیافته و با نمایندگی مدنظر نیز مطابق با قانون برخورد خواهدشد. در بیانیه این سازمان آمده‌است:

این سازمان در اجرای مفاد تصویب نامه شماره 125573/ت54803هـ مورخ 9/10/96 هیات محترم وزیران موضوع اصلاحیه آئین نامه ضوابط فنی واردات خودرو، ضمن رصد و پایش مستمر قیمت خودروهای وارداتی، در صورت افزایش غیر منطقی قیمت خودرو  وارداتی توسط نمایندگی‌های مرتبط، نسبت به اعمال قانون اقدام خواهدنمود.

همچنین در این‌بیانیه اعلام شده‌است که مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف از سوی نمایندگی‌های خودرو در کشور با شماره 124 ارتباط برقرار کرده و این تخلفات را گزارش‌کنند.این سازمان آمادگی خود را برای پیگیری و رسیدگی به این شکایات، اعلام می‌کند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام آیا شما فکر میکنید به شکایتهارسیدگی میشه؟اینجا ایران است.

    1. سلام عبدالرضا عزیز
      امیدواریم که رسیدگی بشه .
      ممنون از اینکه در چرخان حضور داری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا