مکمل بنزین
گوناگونخبر

معرفی هیوندای از داخل کابین Hyundai Veloster 2019!

شرکت هیوندای تصاویری از نسل جدید خودروی خوش‌چهره خود یعنی Hyundai Volster را معرفی کرده است. باوجوداینکه بعضی از این تصاویر قبلاً توسط رسانه‌ها منتشرشده بود، اما در بین آن‌ها یک تصویر که نمای زیبا و سیال داخلی نمونه هاچبک آن را به نمایش می‌گذارد در تصاویر جدید به چشم می‌خورد.

درست مخالف تصویرهای دیگر، هیوندایی تصمیم به آماده‌سازی مشتریان و هواداران این خودرو در بخش داخلی البته با چاشنی تغییرات گسترده و چشمگیر کرده است. مهم‌ترین و چشمگیرترین این تغییرات در بخش طراحی داخلی را می‌توان استفاده از دورنگ جذاب و هماهنگ در بخش داخلی دانست. قسمت سمت راننده دارای رنگ قرمز سیال گونه و همچنین سایه‌های روشنی که در طول قسمت بالایی داشبورد تا رنگارنگی کمتری کشیده شده‌اند. در سمت دیگر نیز شاهد خاکستری و نقره‌ای روشن برای هماهنگی بیشتر با قسمت راننده هستیم.

البته باید گفت که هنوز به‌صورت قطعی مشخص نشده است که آیا این هماهنگی بین رنگ‌ها که به زیبایی در داخل این هیوندای جدید به‌کاررفته است، در محصول نهایی نیز همین ترکیب رنگی است یا خیر. اما در کل می‌توان گفت که این‌یک ترکیب فوق‌العاده انرژی‌بخش و نشاط‌آور برای سرنشینان Volster خواهد بود.

ترکیب‌بندی کلی کابین نیز در مقایسه با نسل قبلی دچار تغییراتی شده است. در داخل کابین، شاهد طراحی نامتقارن ابزارهای به‌کاررفته در قسمت وسط کنسول این خودرو هستیم. به‌طوری‌که هر چه به جایگاه راننده نزدیک‌تر می‌شویم، برجستگی‌ها بیشتر و ابزارهای کنترلی راحت‌تر در اختیار راننده قرار خواهند گرفت.

تصاویر قبلی که به‌صورت سایه مانند از نسل دوم Hyundai Volster انتشاریافته بود، به‌خوبی دید کلی و جامعی را از طراحی خارجی این خودروی تازه‌وارد به ما می‌دهند. همان‌طور که از تصویر پیداست ،در قسمت طراحی خارجی مانند قسمت داخلی شاهد تغییرات عمده نیستیم. اما احتمالاً مهم‌ترین تغییر این هیوندای جدید، در قسمت عقب آن باشد. زیرا قسمت عقب آن نسبت به نسل قبلی، یک هاچبک کروی‌تر را به نمایش می‌گذارند.

در قسمت قوای محرکه این خودرو باید گفت که به‌احتمال‌زیاد، موتور این خودرو همانی باشد که در Elantra GT استفاده می‌شود. قدرت‌پایه این موتور پنهان‌شده زیر کاپوت، توان تولید 161 اسب بخار قدرت (120 کیلووات) را با استفاده از سیلندرهایی به حجم 2 لیتر دارد. این قدرت توسط یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی یا 6 سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل خواهد شد. اما شرکت هیوندای، برای مشتریانی که به دنبال قدرت وتوان بیشتر هستند نیز موتور توربو 1.6 لیتری که توان تولید 201 اسب بخار (150 کیلووات) قدرت را داشته و این قدرت را از طریق جعبه‌دنده 6 سرعته دستی و یا 7 سرعته Dual-Clutch خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌کند را در نظر گرفته است.

این شرکت کره‌ای، هنوز تاریخ معرفی رسمی خودروی جدیدش را اعلام نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا