مکمل بنزین
خبرداخلی

سایپا رکورد زد؛ بیشترین تولید خودرو در دو شیفت‌کاری ثبت‌شد!

به گزارش چرخان به نقل از گروه خودروسازی سایپا، این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد که در دوشیفت کاری توانسته‌است به بیشترین تعداد تولید خودرو دست پیداکند. سایپا که این‌روزها با محصول ارزان‌قیمتش روزهای خوبی را می‌گذراند، توانسته‌است به روزهای خوب خود بازگردد.

این گروه خودروسازی اعلام‌کرد که توانسته با تولید 3122خودرو در دو شیفت کاری، در بین تولیدکنندگان خودروی داخلی، رکورد تعداد تولید را جابجاکند. در اطلاعیه‌ای که این شرکت خودروسازی منتشرکرده آمده‌است:

این موفقیت کسب‌شده توسط گروه خودروسازی سایپا، مدیون همکاری قطعه‌سازان با این شرکت بوده و تعامل حاصل‌شده سایپا با این شرکتها باتاکیدات مدیرعامل این شرکت بوده که این نتیجه را در پی داشته‌است. همچنین فعالیت بی‌نظیر کارکنان این شرکت خودروسازی نقش بسزایی درموفقیت این‌شرکت در زمینه ثبت رکورد داشته است.

گروه خودروسازی سایپا امیدوار است بتواند در آینده موفقیت‌های بهتر و بیشتری را در زمینه صنعت‌خودروسازی کسب‌کرده و این اتفاق نویدبخش روزهای خوب برای شرکت و همکاران تجاری این شرکت است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام.سایپا به افزایش ساختن ارابه مرگ افتخار میکند شنیده شده که حضرت عزرائیل شرمنده شده واستعفاءداده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا