مکمل بنزین
خبرداخلی

تاثیرات قیمتی “تعرفه‌ جدید واردات” و “قیمت‌ دلار” در تویوتا C-HR اعمال‌ شد!

به گزارش چرخان، در جدیدترین تغییرات مربوط به قیمت خودروهای وارداتی به کشور، شرکت ایرتویا؛ نماینده رسمی تویوتا در ایران، قیمت جدید یکی از محصولات پرفروش خود را اعلام‌کرد.

درحالی که خبرهای مربوط به تعرفه واردات خودروهای‌خارجی درصدر اخبار رسانه‌هاست و افزایش تعرفه‌ها جنجال زیادی را به‌پا کرده است، شرکتهای واردکننده خودرو درحال تغییر قیمت خودروها بوده وعلاوه بر افزایش ایجادشده در تعرفه واردات، تغییرات مربوط به افزایش قیمت‌دلار را نیز در نرخ‌های اعلامی‌خود برای فروش خوردوها، اعمال می‌کنند.

این‌شرکت طبق تعرفه‌های جدید و افزایش قیمت ارز، قیمت جدید تویوتا C-HR را اعلام‌نمود.

تویوتا

در این‌اطلاعیه برای 4تیپ مختلف تویوتا C-HR که با مدل2017 به بازار عرضه می‌شود قیمتهای جدید اعلام شده‌است که بیشترین قیمت مربوط به lounge است که با قیمت 269میلیون و پانصدهزارتومان عرضه می‌شود.

همچنین مدل advance با قیمت 195میلیون تومان و مدل داینامیک باقیمت 229میلیون و پانصدهزارتومان ومدل پرمیوم با قیمت 239میلیون و پانصدهزار تومان به مشتریان عرضه میشود.

البته قیمتهای مذکور، شامل مالیات بر ارزش افزوده و تعرفه شماره‌گذاری و سایر هزینه‌های جانبی بوده و هزینه‌نهایی است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا