مکمل بنزین
خبرداخلیشرایط فروش

قیمت و شرایط فروش و پیش‌فروش B30 با مدل97 اعلام شد!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی بهمن در اطلاعیه‌ای از آغاز فروش و پیش‌فروش خودروی B30 با مدل97 خبر داد. این گروه‌خودروسازی که از شرکت‌های قدیمی در صنعت خودروسازی کشور است، با شرایط جدید نسبت به ثبت‌نام متقاضیان خودرو اقدام می‌نماید.

طبق اطلاعیه‌ این‌شرکت تحویل خودروهای ثبت‌نامی با مدل97 در 3موعد انجام می‌شود که به ترتیب در اسفند96، فروردین97 و اردیبهشت97 خواهدبود.

خودروی B30

قیمت نهایی و قطعی این‌خودرو برای متقاضیان تحویل خودرو در اسفند96 رقم 59میلیون و 460هزار تومان خواهدبود. قیمت نهایی برای متقاضیان B30 بهمن‌موتور در فروردین و اردیبهشت97 طبق قیمت روز شرکت خواهدبود.

سود مشارکت در این طرح 16درصد بوده و مشتریان می‌توانند از سود انصراف 12درصدی استفاده کنند. همچنین از دیگر شرایط این شرکت برای پیش‌فروش B30 فروش چندمرحله‌ایست که برای بعضی از مشتریان قابل‌توجه خواهدبود.

به سوپر گروه بسترن B30 ملحق شوید

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا