مکمل بنزین
خبر

تصاویر رندر کیا سراتو جدید منتشر شد!

نسل جدید کیا سراتو در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد و پیش از نمایش اصلی این خودرو مسئولان این شرکت رندرهای سراتو را منتشر کرده‌اند. کیا در طراحی این مدل از استینگر الهام گرفته تا یک سدان کامپکت زیبا و اسپرت را در آمریکای شمالی به‌نمایش بگذارد. بر اساس گفته مسئولان کیا، سراتو از یک طراحی پخته و فست‌بک بهره می‌برد که می‌تواند توجهات زیادی را جلب کند.

 

در نمای جلویی سراتوی جدید، درب کاپوت تغییر کرده و باعث شده دماغه جدید و چراغ‌های جدید نیز نمایان شوند. چراغ‌های جلو به‌طور کامل از نو طراحی شده‌اند و جلوپنجره بر اساس اظهارات تیم طراحی از رویکرد جدید کیا پیروی می‌کند. احتمالا منظور از رویکرد جدید، تغییرات زبان طراحی رسمی این شرکت است.

آنچه از این تصاویر رند می‌توان برداشت کرد، تغییرات فضای داخلی سراتو است که یک طرح جدید داشبورد به همراه دریچه‌های هوا توربین شکل، سیستم سرگرمی جدید بر روی داشبورد، حاصل این تغییرات بوده است. مسئولان کیا معتقد هستند که طراحی جدید کابین قالب افقی دارد و حس جدیدی را به سرنشینان منتقل می‌کند. با آغاز نمایشگاه دیترویت می‌توانید اخبار جدید این خودرو و سایر محصولات را در سایت چرخان بخوانید.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا