مکمل بنزین
خبرداخلی

مجهزترین و مدرن‌ترین مجتمع تعمیرگاهی “رنو” در ایران افتتاح شد +تصاویر

به گزارش چرخان، پنج‌شنبه گذشته روز پر خبری برای رنو در ایران بود که بزرگترین و بروزترین مجتمع تعمیرگاهی این برند پرفروش در تهران و در جاده مخصوص کرج افتتاح شد. این مجتمع تعمیرگاهی توسط شرکت نگین‌خودرو نمایندگی رسمی محصولات رنو در ایران افتتاح شده و به ادعای این شرکت ایرانی، این تعمیرگاه مجهزترین و مدرن‌ترین مجتمع تعمیرگاهی کشور است که تمامی نیازهای مشتریان این برند فرانسوی در ایران را پوشش می‌دهد.

مجتمع تعمیرگاهی نگین خودرو

در این مراسم که با حضور مدیران شرکت رنو، مدیران نگین‌خودرو، مدیران و مسئولین کشوری و مردم برگزار شد، نگین خودرو هدف از راه اندازی این مجتمع تعمیرگاهی مجهز را، احترام به مشتریان این شرکت و چشیدن طعم واقعی خدمات پس از فروش خودرو در کشور به این مشتریان اعلام کرد.

مجتمع تعمیرگاهی

در این مراسم رادین‌پیمانفر معاون خدمات پس از فروش شرکت نگین‌خودرو گفت: پشتیبانی از مشتری و خدمات پس از فروش، امروزه یک امر و ضرورت لاینفک برای صنعت‌خودروسازی است که باید جدی گرفته‌شود و این امر تاحدی ضروری به نظر می‌رسد که شرکتهای مختلف خودروسازی ابتدا سیاست‌های راهبردی کسب و کار را با خدمات پس از فروش و کارهایی که برای رضایت مشتری باید انجام شود، تطبیق و هماهنگ می‌کنند.

مجتمع تعمیرگاهی

وی در ادامه گفت: در سالهای اخیر شرکتهای تولیدکننده و واردکننده خودرو در کشور نیز همه بخش‌های تجاری خود را منوط و مرتبط با خدمات پس از فروش کرده‌اند که این اتفاق باعث‌شده رضایتمندی مشتری نیز افزایش یابد.ما در نگین‌خودرو در حال‌حاضر رتبه اول را دارا هستیم و به همین دلیل و با توجه به مطالب گفته‌شده به سراغ بهبود خدمات پس از فروش رفته‌ایم.ما سعی می‌کنیم که خدمات پس از فروش شرکت را ارتقا دهیم و به بهترشدن این موضوع فکر می‌کنیم.بدین منظور به افزایش نمایندگی‌ها و مراکز خدمات پس از فروش و خدمات امدادی می‌اندیشیم.

مجتمع تعمیرگاهی

ما در بخش‌های مختلف برنامه داریم که به ترتیب توضیحات را ارائه می‌دهم:

توسعه:

ما در نگین‌خودرو قصد داریم برای دسترسی بیشتر و بهتر مشتریانمان به شبکه فروش و نمایندگی، افزایش 30 درصدی در تعداد نمایندگی ها اعمال کنیم و تا آخر سال96 نماینده‌های خود را به عدد47 برسانیم. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و مجوزهای صادرشده، 12نمایندگی در حال آماده‌سازی فضای نمایشگاهی و تعمیرگاهی هستند تا بتوانند به مرحله افتتاح برسند.

ارتقا و ارزیابی:

ما در نگین‌خودو به دنبال ارزیابی درون‌سازمانی و برون‌سازمانی نمایندگی‌ها و مراکز خدماتمان هستیم تا مشتریانمان با خیال راحت از خدمات نگین‌خودرو استفاده کنند. با استفاده از این ارزیابی‌ها نقاط ضعف مشخص‌شده و در راستای رفع آنها اقدام خواهدشد و نقاط قوت نیز بهبود خواهدیافت و این نقاط را نیز ارتقا خواهیم‌داد.

نگین سرویس:

این سرویس یکی از اقدامات‌ویژه نگین‌خودرو در زمینه خدمات پس از فروش و خدمات امدادی است که به‌صورت VIP به مشتریان عرضه می‌شود.

استانداردسازی:

در راستای یکسان‌سازی و هماهنگی شبکه فروش و نمایندگی نگین‌خودرو در سراسرکشور با استاندارهای‌رنو، چندماهی است که اقدامات خوبی انجام‌شده و در حال انجام هستیم. تعمیرگاه مرکزی غرب تهران یک نمونه بسیار خوب برای استاندارسازی است که از تمامی استانداردهای مدرن و مجهز بهره می‌برد.

مجتمع تعمیرگاهی

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. سلام تیهو عزیز
      بیشتر برامون بگو
      تجربه ای از تعمیرگاههای نگین خودرو داشتی؟

      در ضمن ممنون از اینکه در چرخان و در کنار ما هستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا