مکمل بنزین
بازارچهشرایط فروش

قیمت مزدا 3 مدل97 توسط گروه خودروسازی بهمن اعلام شد!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی بهمن که به‌تازگی قیمت‌جدید خودروهای خود را با مدل97 اعلام کرده‌است، پس از درخواست متقاضیان برای فروش مزدا 3 با مدل97 قیمت جدید این خودروی پرفروش خود را اعلام کرد.

یکی از نکات موجود در اطلاعیه گروه خودروسازی بهمن درمورد تفاوت مدل فول و نیمه‌فول این خودرو، تفاوت در سیستم مولتی‌مدیا و دوربین دنده عقب به همراه نصب مانیتورهای صندلی عقب خودرو است که باعث تفاوت قیمتی در دو نوع موجود برای فروش شده است و تفاوت فنی یا خاصی بین این دو مدل وجود نداشته و مشتریان طبق سلیقه خود می‌توانند هر کدام از خودروها را سفارش دهند و با مدل97 تحویل بگیرند.

شرایط فروش مزدا3

طبق اطلاعیه صادرشده توسط گروه خودروسازی بهمن، قیمت مزدا3 مدل فول 128میلیون و 750هزار تومان و همچنین قیمت مدل نیمه فول این خودرو 125میلیون و 460هزار تومان خواهدبود. البته طبق شرایط اعلام‌شده مزدا3 با مدل97 تیپ4 بوده و تیپ های قدیمی این‌خودرو ارائه نخواهد شد.

از ویژگی‌های دیگر این خودرو می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل (ABS+EBD)، انتخاب تعویض دنده‌دستی یا اتوماتیک توسط راننده، حداکثر گشتاور 4000 @ 187N.m rpm، حداکثر قدرت 110kw(147.4 hp) @ 6500 rpm، حجم موتور 2000 سی‌سی، استاندارد آلایندگی Euro IV و سیستم ترمز دیسکی خنک شونده اشاره کرد.

به سوپر گروه مزدا 3 ملحق شوید

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام.فکر میکنم اگه اشتباه میکنم یکی منو روشن کنه خودورهای که قطعاتش بصورت جداگانه وارد کشور شده واینجا سرهم میشه خیلی ارزانتر برای خودروسازها تمام میشه چرا باید مردم مظلوم ما گرانتر بخرنند لطفا دوستان مادرصنایع خودروسازی پل پشت سرشان را خراب نکنند.

    1. متاسفانه همین طور هست.
      هیچ تناسبی بین تولیدات و واردات نیست.

    1. سلام کریم عزیز
      ممنون که نظرتو در مطالب چرخان میگی ولی ارتباط این نظرت رو با خبر مزدا 3 متوجه نمیشم.
      میشه بیشتر توضیح بدی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا