مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبرداخلی

رکسون G4 به‌زودی وارد ایران خواهد شد!

همان‌گونه که می‌دانید، سانگ یانگ یک شرکت کره‌ای و باکیفیت است که در حال حاضر بیشتر سهام آن را کمپانی هندی تاتا موتور خریداری کرده و بدین صورت این شرکت خوش‌نام زیر مجموعه تاتا محسوب می‌شود. اما این موضوع از ارزش‌های این برند نه تنها کم نکرده است، بلکه سانگ یانگ هر سال با شیب صعودی در حال بهبود کیفیت و محبوبیت خود در سطح جهانی بوده و طبق آخرین مستندات، یکی از محصولات این گروه خودروسازی با نام تیولی در دو سال گذشته موفق به کسب عناوین مهمی در بازارهای اروپایی شده است.

در همین رابطه، خودروهای سانگ یانگ در ایران نیز از محبوبیت نسبتا بالایی برخوردار بوده و فروش محصولات این شرکت کره‌ای در ایران، طبق آمارهای منتشر شده هر سال به‌دلیل کیفیت خوب و قیمتی معقول در حال افزایش است. حال شرکت رامک خودرو که نماینده و شریک تجاری سانگ یانگ کره جنوبی در ایران محسوب می‌شود، خبری تازه را پیرامون ورود محصولی جدید از این گروه خودروسازی به خاک ایران داد.

طبق اخباری که توسط رامک خودرو منتشر شده است، G4 که یکی از جدیدترین محصولات سانگ یانگ بوده و در بازارهای جهانی پس از معرفی، توانست خریداران زیادی را به‌خود جلب نماید، در چند روز آینده در ایران معرفی خواهد شد.

حال اگر بخواهیم توضیحی کوتاه راجب این محصول جدید سانگ یانگ دهیم، می‌بایست این‌گونه گفت که G4 در رده کراس اورهای فول سایز شهری قرار می‌گیرد و با ورود خود به ایران، رقابی همچون هیوندای سانتافه، کیا سورنتو، رنو کولئوس، میتسوبیشی اوتلندر، نیسان ایکس تریل، فولکس واگن تیگوان و بورگوارد BX7 را پیش روی خود خواهد دید. اما نکته جالب راجع به این خودرو بدین صورت بوده که G4 پس از ورود به بازار داخلی، تنها خودرویی لقب خواهد گرفت که دارای شاسی مستقل نسبت به دیگر رقبا بوده و برای مسیرهای آفرودی نیمه سخت و متوسط بسیار مناسب و کارامد می‌باشد.

همچنین، باید گفت که G4 مجهز به کمک سبک و سنگین بوده و راننده می‌تواند حالت‌های مختلف را برای انتقال قدرت در این خودرو طبق خواسته خود تنظیم نماید. از مشخصات فنی این خودرو جذاب نیز می‌بایست به پیشرانه 2 لیتری توربو GDI با قدرتی برابر با 222 اسب بخار قدرت و گشتاوری برابر با 350 نیوتن‌متر اشاره کرد.

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا