مکمل بنزین
خبرداخلیشرایط فروش

تویوتا پریوس هیبریدی با قیمت و شرایط فروش جدید عرضه می‌شود!

به گزارش چرخان، طبق اطلاعیه شرکت ایرتویا نماینده رسمی محصولات شرکت تویوتا در ایران، قیمت جدید تویوتا پریوس محصول هیبریدی این شرکت در ایران طبق تغییرات اعمال شده در تعرفه واردات خودروهای خارجی و همچنین افزایش نرخ ارز در کشور، اعلام شد.

در اطلاعیه صادرشده توسط ایرتویا قیمت تویوتا پریوس در سه تیپ مختلف اعلام شده است که به ترتیب: تیپ c این خودرو با قیمت 199 میلیون تومان، تیپ2 این خودرو با قیمت 202 میلیون تومان و تیپ3 با قیمت 208 میلیون تومان است.

ایرتویا در این طرح، شرایط فروش را به صورت اقساطی اعلام نموده است که مشتری می‌تواند طبق نیاز خود تا 18 ماه اقساط پرداخت نماید. بهره تسهیلات ارائه شده در این طرح از 12 تا 21 درصد تعیین شده است و خودرو طی 25 روز کاری به مشتری تحویل می‌شود.

شرایط فروش اقساطی تویوتا پریوس

حداقل پیش پرداخت مورد نیاز برای خرید این خودروی هیبریدی تویوتا 101میلیون تومان بوده و حداکثر نقدینگی لازم 148 میلیون تومان خواهد بود. قیمت اعلام شده در این طرح فروش به صورت نهایی بوده و هزینه‌های جانبی شماره‌گذاری و مالیات در قیمت اعلام شده لحاظ شده است.

لازم به ذکراست قبل از این افزایش قیمت، این خودرو از قیمت 150 تا 175 میلیون تومان قابل خرید بوده که نسبت به سایر خوردوهای خارجی افزایش قیمت اندکی را شامل شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام.داشتن یه خودروی خوب ایمن آرزوی محال برای قشر عظیم متوسط جامعه ایرانی است خواهد بود. به نظر من اگه صرف جویی بنزین رو فقط در خودروها هیبریدی در نظر بگیریدسودش خیلی بیشتر است تولید خودروهای بی کیفیت داخلی است.

    1. سلام عبدالرضای عزیز
      حق با شماست. اگر یک برنامه ریزی بلند مدت مثلا 10 ساله داشته باشیم و ببینیم چقدر در هزینه مصرف بنزین و آلودگی هوا و …. صرفه جویی میشه قطعا خیلی در صنعت خودرو تغییر می کنیم.
      دیدگاه شما بسیار عالی است ولی فعلا که گوش شنوایی برای حرفمان وجود ندارد.

      خیلی خوبه که دیدگاهت رو در مورد اخبار چرخان میگی و شرکت می کنی در بحث ها.
      هر دیدگاه و نظری که میدی ، وقتی می بینیم خوشحال میشیم
      در کنار ما بمون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا