مکمل بنزین
خبرداخلی

2 حلقه لاستیک خارجی برای پراید چقدر آب میخورد؟

به گزارش چرخان، بازار لوازم مصرفی خودرو به ویژه بازار لاستیک خارجی در کشور متاثر از بازار خرید و فروش خودرو نبوده و در حال حاضر با ثبات مناسبی در جریان است و لاستیک خارجی با قیمت‌های مناسبی به مشتریان عرضه می‌شود. البته قابل ذکر است که لاستیک های زیر برای خودروهای ام وی ام 110، ماتیز و پراید بوده و قیمت میانگین قابل دسترس است.

از مهم‌ترین بخش‌های این لیست قیمتها، قیمت مربوط به لاستیک خارجی رودستون مدل معمولی است که ساخت کره بوده و فروش خوبی در ایران دارد که با طول عمر 70 هزار کیلومتر با قیمت 315 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین مدل پهن این برند با طول عمر 60 هزار کیلومتر با قیمت 340 هزار تومان در بازار فروخته می‌شود.

ارزان ترین مدل خارجی لاستیک خارجی برای پراید مربوط به برند تایلندی فالکن است که با قیمت 265 هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود که طول عمر 70 تا 80 هزار کیلومتری بسته به پهنای لاستیک دارد.

این قیمتها از سایت اقتصادآنلاین گرفته شده است.

لاستیک خارجی

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا