مکمل بنزین
خبرداخلی

کاهش قیمت پژو 207 اتوماتیک و پژو 405 در بازار + لیست قیمتها!

به گزارش چرخان، در چند روز اخیر بازار خودرو از تلاطم روزهای قبلش خارج شده و بازار ثبات نسبتا خوبی را پیدا کرده است و قیمتها متعادل شده است. در آخرین بررسی‌های میدانی صورت گرفته در بازار خودرو پژو 207 اتوماتیک از رکورد داران کاهش قیمت بوده که طبق گفته بازاریان تا یک میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.

پژو 207 اتوماتیک در بازار آزاد با قیمت 53 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می‌شود. همچنین پژو 405 نیز در بعضی از مدلها کاهش ناچیزی داشته که البته نسبت به قیمت اواسط دی ماه کاهش بالایی را تجربه نموده است. افزایش قیمتها در اواسط دی ماه به دلیل ورود مدل های 97 به بازار بود که باعث کاهش قیمت خودروهای صفر 96 و افزایش قیمت خودروهای مدل 97 نسبت به درب کارخانه بود.

همچنین دناپلاس نیز در بازار با قیمت 54 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. سایپا 111 نیز از جمله خودروهای با ثبات است که فاصله زیاد قیمت کارخانه و بازار آزاد را حفظ کرده و با قیمت 23 میلیون و 500 هزار تومان در بازار آزاد به فروش می‌رسد که نسبت به قیمت درب کارخانه تفاوت 2 میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

 

پژو 207 اتوماتیک

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا