Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش اعتباری دانگ فنگ H30Cross اتوماتیک ایران‌خودرو اعلام شد!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش اعتباری دانگ فنگ H30Cross اتوماتیک با موعد تحویل 30 روزه خبرداد.

طبق اطلاعیه صادر شده توسط این شرکت خودروسازی، مشتریان می‌توانند با پیش پرداخت 20 میلیون تومان با شرایط اعتباری متنوع صاحب یک دستگاه خودروی دانگ فنگ H30Cross اتوماتیک شوند. این خودرو در رنگ های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، آبی رویال، قرمز، نارنجی ارائه شده و مشتری می‌تواند با تخفیف ویژه کارت طلایی تک ستاره دریافت کند.

از دیگر شرایط موجود در این بخشنامه فروش، امکان خرید اقساطی تا 24 ماه برای این خودرو است که مشتری در دو ساختار متفاوت عادی و منعطف می‌تواند اقساط را تعیین و واریز کنید.

دانگ فنگ H30Cross اتوماتیک

حداقل اقساط در این طرح فروش به صورت عادی 8 میلیون 200 هزار تومان است که طی 4 چک به خودروساز داده خواهدشد. حداکثر اقساط نیز 14 میلیون و 700 هزار تومان است که طی دو چک 6 ماهه به خریدار پرداخت خواهد شد.

از دیگر شرایط طرح فروش اعتباری دانگ فنگ H30Cross اتوماتیک:

1- تاریخ آغاز ثبت نام اول بهمن 1396 خواهد بود.

2- کارت طلایی ارائه شده در این طرح، اجباری نبوده ولی با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد که شامل مواردی چون: حمل رایگان، امداد بالینی، جبران خسارت، سرقت کلی، سرقت جزئی، مشاوره فنی و سایر خدمات ویژه است.

3- ایران‌خودرو نسبت به تغییرات قیمتی در هزینه‌های قانونی یا هر هزینه دیگر مسئول نبوده و تمامی تغییرات قبل از صدور فاکتور بر عهده مشتری بوده و این شرکت صرفا نسبت به قیمت قطعی بعد از صدور فاکتور متعهد خواهد بود.

4- شرکت ایران‌خودرو برای این طرح، تعداد محدودی از دانگ فنگ H30Cross اتوماتیک را در نظر گرفته است و در صورت اتمام ظرفیت، ثبت نام متوقف خواهد شد.

5- این طرح فروش، قابلیت تنظیم صلح‌نامه ندارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.