مکمل بنزین
گوناگونخبر

احتمال توسعه نسل جدید لکسوس LFA توسط شرکت سازنده آن!

شرکت ژاپنی لکسوس در سال 2012 تولید خودرو سوپراسپرت LFA را متوقف کرد. از آن زمان تا به امروز چندین گزارش منتشر شده که به توسعه نسل جدید لکسوس LFA  و یا یک سوپراسپرت جدید اشاره داشته‌اند.

به تازگی گزارشی از CarBuzz منتشر شده که البته از زبان آقای جف براکن (Jeff Bracken) مدیر لکسوس در آمریکای شمالی است. در طی برگزاری نمایشگاه خودروی دیترویت سال 2018 او به این موضوع اشاره کرده که احتمال توسعه سوپراسپرتی جدید توسط این برند وجود دارد.

براکن در این زمینه گفته است:

بسیاری از فروشندگان خودرو به دنبال نسل جدید لکسوس LFA یا سوپراسپرت جایگزین آن هستند. مسلما بعد از دریافت درخواست‌های زیاد برای محصولی جدید به عنوان جایگزین LFA، لکسوس به این موضوع توجه خواهد کرد و به این درخواست‌ها جواب می‌دهد.

یکی دیگر از مقامات لکسوس نیز به چنین موضوعی اشاره کرده است. در حالی که شاید این شرکت به دنبال توسعه سوپر اسپرت جدیدی باشد ولی نمی‌توان به علت این دو اظهار نظر، توسعه این محصول را تایید نمود.

لکسوس اخیرا از یک خودرو مفهومی با نام LF-1 رونمایی کرده که نشان دهنده طراحی محصولات آینده این شرکت ژاپنی است. تویوتا که شرکت مادر لکسوس محسوب می‌شود نیز در حال توسعه خودروهای جدیدی است.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا