مکمل بنزین
رپورتاژ

نسخه کانورتیبل لکسوس LC تا دو سال دیگر تولید خواهد شد!

لکسوس LC یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی است که می‌توان آن را جایگزین نسخه خاص و تولید محدود LFA عنوان کرد.

این خودروی جذاب که از همان ابتدا به صورت کوپه معرفی و تولید شد، در دو نسخه LC500 و LC500h بفروش می‌رسد. به تازگی شایعاتی مبنی بر تولید نسخه کانورتیبل لکسوس LC منتشر شده است که مدیران این شرکت آن را تکذیب نکرده اند. نسخه ای که در صورت درست بودن خبر تولید آن، زنگ خطر بسیار مهمی برای رقبای اروپایی بخصوص آلمانی به صدا در خواهد آمد.

پیش بینی می‌شود تا دوسال آینده لکسوس از نسخه LC کانورتیبل رونمایی کند. البته نمی‌توان پیش بینی کرد که لکسوس برای نسخه LC کانورتیبل از سقف فلزی استفاده خواهد کرد یا پارچه ای! اما باتوجه به سابقه تولید خودروهای کانورتیبل توسط لکسوس به صورت سقف فلزی نظیر CS و IS، احتمالا LC کانورتیبل از سقف جمع تاشو فلزی بهرمند شود.

در این میان “یوشیهیرو ساوا” مدیر ارشد لکسوس به سایت اکسپرس گفت: “من امیدوارم در آینده نزدیک یک خودروی کانورتیبل جدید تولید کنیم. می‌دانیم که بازار خودروهای لوکس و پریمیوم متقاضیان زیادی برای چنین خودروهایی دارند”

لکسوس LC500 دارای پیشرانه ۸ سیلندر خورجینی ۵ لیتری با ۴۷۱ اسب بخار قدرت است و نسخه LC500h هیبرید نیز از یک پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با ۳۵۴ اسب بخارقدرت بهرمند است.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا