Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تایید خبر تولید ون چینی Jinbei از سوی پارس خودرو!

در جدیدترین خبری که از سوی پارس خودرو منتشر گردیده است، این شرکت با همکاری شرکای چینی خود قصد دارد تا تولید ون چینی Jinbei را در آینده نزدیک آغاز نماید و شیوه تولید این ون به‌صورت SKD یا همان قطعات نیمه کامل خواهد بود.

پیرامون این خبر، طبق گفته‌های یکی از مدیران کمپانی برلیانس چین، این شرکت قصد دارد تا همکاری خود را با شرکای ایرانی افزایش دهد و پیشبرد برجام تاثیری بر روند افزایش و کاهش کار ما با طرف ایرانی نخواهد داشت.

همچنین این مقام مسئول افزود، برلیانس از سال 2013 میلادی کار خود را با عرضه محصولات خود به صورت وارداتی در ایران آغاز نمود و از سال 2015 میلادی با همکاری گروه خودروسازی سایپا، پروژه تولید محصولات برلیانس در ایران آغاز شد. لازم به ذکر است، طی سه سال اخیر محصولاتی همچون برلیانس H220، H230، H330، H320 و کراس (C3) در ایران تولید می‌شوند و برنامه اصلی این برند چینی، تبدیل ایران به مبدایی برای صادرات محصولات خود به منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی است.

در همین رابطه، این مقام چینی در ادامه صحبت‌های خود افزود، بزودی پیشرانه‌های برلیانس در شرکت مگاموتور تولید خواهند شد و قطعه سازان چینی برای سرمایه گذاری در زمینه تولید مشترک قطعات خودرو و افزایش داخلی سازی محصولات به ایران سفر خواهند کرد. علاوه بر این موضوع، همان‌گونه که در ابتدا این مطلب به آن اشاره شد، تولید ون Jinbei بزودی در ایران آغاز می‌شود و در حال حاضر حدود 1000 دستگاه از این خودرو وارد ایران شده که 300 دستگاه از آن به‌عنوان آمبولانس و دیگر خودروهای باقی مانده در مواردی همچون تعداد ناوگان تاکسیرانی و تعدادی و ون تشریفات، مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.