مکمل بنزین
خبرداخلیشرایط فروش

شرایط فروش نقد و اقساط کرمان‌ موتور برای دهه فجر 96 اعلام شد + جزئیات کامل

به گزارش چرخان، شرکت کرمان‌موتور در اطلاعیه‌ای شرایط ویژه فروش و پیش‌فروش  نقد و اقساط محصولات خود را اعلام کرد. این شرکت خودروسازی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی شرایط فروش ویژه‌ای برای خودروهای هیوندای النترا وارداتی 2018، هیوندای سانتافه 2017، هیوندای اکسنت 1397 و هیوندای i20 – اتومات در نظر گرفته که به شرح زیر است.

فروش هیوندای سانتافه 2017 – ویژه دهه فجر

قیمت نهایی این خودرو در مجموع 335 میلیون تومان تعیین شده است که شامل مواردی از جمله: قیمت خودرو، بیمه، مالیات، عوارض شماره گذاری و مالیات بر ارزش افزوده است. این شرکت به مناسب دهه فجر برای هیوندای سانتافه 2017 تخفیف در نظر گرفته است که برای خریداران نقدی 7 میلیون تومان و برای خریداران اقساطی نیز 5 میلیون تومان خواهد بود.

این طرح فروش دارای دو مرحله پرداخت بوده که در هر روش فروش، 130 میلیون تومان پیش پرداخت توسط مشتری باید انجام شود. تکمیل وجه همزمان با صدور دعوتنامه خواهد بود که مشخص می‌شود باقیمانده وجه چقدر است. مشتریان روش اقساطی از 120 میلیون تومان تسهیلات بهره‌مند می‌شوند که از قیمت کل خودرو کم خواهد شد و مابقی را در مرحله دوم پرداخت می‌بایست پرداخت نمایند.

کرمان‌موتور سانتافه

تسهیلات اعطا شده در این طرح فروش در دو دوره 12 و 24 ماهه بوده که مشتری قابلیت انتخاب هر کدام را دارد. در اقساط 12 ماهه مشتری باید ماهانه 10 میلیون و 600 هزارتومان پرداخت نماید و اقساط 6 میلیون و 250 هزارتومانی برای روش 24ماهه فروش اقساطی است.

سود مشارکت در این طرح 18 درصد و سود انصراف نیز 15 درصد خواهد بود. یکی از نکات ویژه در این طرح فروش جریمه تاخیر در تحویل است که ماهانه 2.5 درصد در نظر گرفته شده است که به نسبت سایر شرکتها رقم قابل توجهی است. موعد تحویل خودروها نیز اردیبهشت 97 خواهد بود.

فروش هیوندای النترا وارداتی 2018 – ویژه دهه فجر

دومین خودرویی که در طرح فروش ویژه دهه فجر کرمان‌موتور قرار گرفته، هیوندای النترا وارداتی 2018 که این روزها نوسانات زیادی داشته و مشتریان بسیاری هم در کشورمان دارد. این شرکت خودروسازی قیمت نهایی این خودرو را 198 میلیون تومان تعیین کرده که شامل مواردی از جمله: قیمت خودرو، بیمه شخص ثالث، مالیات، عوارش شماره گذاری و مالیات بر ارزش افزوده است.

همچنین کرمان‌موتور برای خریداران نقدی 5 میلیون تومان و برای خریداران اقساطی 3 میلیون تومان تخفیف در نظر گرفته است که صرفا برای دهه فجر خواهد بود. پرداخت دو مرحله‌ای برای هر دو روش خرید شامل 80 میلیون تومان وجه نقد در زمان ثبت‌نام خواهد بود که مابقی مبلغ در زمان صدور دعوتنامه مشخص می‌شود.

النترا کرمان‌موتور

خریداران اقساطی این خودرو می‌توانند از تسهیلات 80 میلیون تومانی کرمان موتور با اقساط 12 و 24 ماهه بهره‌مند شوند. همچنین نرخ سود مشارکت همانند شرایط سانتافه 18 درصد بوده که در صورت انصراف 15 درصد پرداخت خواهد شد. زمان تحویل خودروها در هر دو روش فروش، اردیبهشت 97 خواهد بود.

فروش هیوندای اکسنت 1397 – ویژه دهه فجر و بهمن ماه

کرمان‌موتور برای دیگر خودروی پرفروش و پرمتقاضی خود یعنی هیوندای اکسنت 1397 دو شرایط مجزا در نظر گرفته است که کمابیش همانند سایر خودروها است. در این شرایط فروش، متقاضیان می‌توانند این خودرو را با مدل 97 و با قیمت نهایی 107 میلیون تومان خریداری نمایند که این مبلغ شامل مواردی مثل قیمت خودرو و بیمه و عوارض و مالیات است.

فروش هیوندای اکسنت در این طرح دو مرحله‌ای بوده که متقاضیان می‌بایست با پرداخت مبلغ 50 میلیون تومان ثبت نام خود را انجام دهند. مابقی مبلغ خودرو در زمان صدور دعوتنامه مشخص خواهد شد که بسته به شرایط دلخواه مشتری ( نقد یا اقساط) اخذ می‌شود.

اکسنت کرمان‌موتور

نرخ سود مشارکت در این طرح فروش نیز همانند دو خودروی دیگر بوده و برای هر دو مدل فروش 18 درصد در نظر گرفته شده است و در صورتیکه مشتری از خرید خود منصرف شود، سود 15 درصدی برای پول او در نظر گرفته شده و پرداخت خواهد شد. جریمه دیرکرد کرمان‌موتور برای تحویل خودرو نیز مشابه دو طرح قبلی 2.5 درصد ماهانه تعیین شده است.

کرمان‌موتور

در طرح فروش اقساطی تسهیلات 40 میلیون تومانی برای متقاضیان در نظر گرفته شده که می‌توانند در اقساط 12 ماهه پرداخت نمایند. در این طرح فروش بر خلاف دو طرح قبلی امکان پرداخت 24 ماهه تسهیلات وجود ندارد و مشتری می‌بایست ماهانه 3 میلیون و 650 هزار تومان به شرکت کرمان‌موتور پرداخت نماید.

زمان تحویل خودروی مذکور خرداد 97 خواهد بود.

فروش هیوندای i20 – اتومات – ویژه بهمن ماه

شاید ویژه‌ترین شرایط که مفصل‌ترین شرایط فروش در بین طرح‌های فروش کرمان موتور نیز هست، فروش نقد و اقساط ویژه بهمن هیوندای i20 – اتومات است که در هر دو مدل پرداخت به صورت یکماهه تحویل مشتری می‌شود.

قیمت نهایی خودرو 96 میلیون و 50 هزار تومان تعیین شده است که شامل موارد قیمت خودرو و هزینه‌های جانبی قانونی است. در مدل فروش نقدی، مشتری با یک مرحله پرداخت کامل وجه خودرو می‌تواند یکماه بعد خودروی خود را تحویل بگیرد. در این طرح سود مشارکت و انصراف تعیین نشده است و تنها کرمان موتور متعهد شده است در صورت تاخیر در تحویل خودرو ماهانه 2.5 درصد به مشتری جریمه دیرکرد پرداخت نماید.

آی 20 کرمان‌موتور

وضعیت سند در حالت فروش نقدی آزاد بوده و شرایط خاص دیگری ندارد.

اما در بخش فروش اقساطی، کرمان‌موتور سه نوع تسهیلات برای خریداران در نظر گرفته است. مشتریان بسته به نقدینگی خود می‌توانند از تسهیلات این شرکت در اقساط 10 الی 30 ماهه استفاده کنند. پیش پرداخت مورد نیاز برای استفاده از طرح فروش اقساطی هیوندای i20 – اتومات متفاوت بوده و مشتری می‌تواند با پرداخت حداقل 45 میلیون تومان صاحب خودرو شود. حداکثر نقدینگی مورد نیاز نیز 55 میلیون تومان است که باعث کاهش اقساط تسهیلات نیز می‌شود.

شرایط یکسان برای کلیه خودروها به شرح زیر است:

  • وضعیت سند برای خودروهای پیش فروشی آزاد خواهد بود. همچنین سند خودروهای دارای تسهیلات، در رهن شرکت کرمان موتور خواهند ماند.
  • کلیه هزینه ها، مالیات ها، عوارض، بیمه شخص ثالث، مالیات ارزش افزوده و سایر هزینه هایی که قانون پرداخت آن را برعهده مشتری و مصرف کننده گذاشته است بر اساس تعرفه های سال 1396 محاسبه شده است. بدیهی است در صورت تغییر قوانین و نرخها در زمان تحویل خودرو، پرداخت مابه‌التفاوت برعهده متقاضی خواهد بود.
  • موعد دریافت اقساط ماهیانه یا هر سه ماه یک چک و تاریخ اولین چک در صورت پرداخت بصورت هر سه ماه یکبار، 25 اردیبهشت 97 خواهد بود.
  • خودروها بدون بیمه بدنه واگذار نخواهندشد. بدین ترتیب هزینه بیمه بدنه باید توسط مشتری پرداخت گردد.
  • این طرح از طریق تمامی نمایندگی‌های کرمان موتور در سرتاسر کشور قابل اجرا خواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا